jueves, 28 de junio de 2012

Скрадливий


Наприкінці вісімнадцятого століття є, мабуть, вікно у світ сучасного життя. У житті - принаймні я так думаю, нічого не будували раніше. Всі прокатки і виходить з ситуації і проблеми з попередніми періодами: місцеві країнами торгівлі і споживачів, йти далі, щоб стати за рахунок більш інтенсивного виробництва, більш потужний і великий обмін товарів. Ремісничі майстерні стали заводи з численними експонатами і техніки. Думка про те, чоловіків і жінок, розширюється, розширюється і стає більш гнучким, критичний, сміливим і хоробрим. Це, як цивілізація досягнення на планеті. Це, як ви досягнете більшого і більш широкий розвиток людства.

Політично кажучи, соціально-економічним сходам і більш високі зору тих, то потрібне створення і встановлення нових і більш ефективних систем соціальної організації і співіснування, в якому все буде puedieran доступ до участі та забезпечення поваги прав людини, які були присутні.

Мир intregrò на диску і виявив, що будь-яка подія швидко позначається на інших країнах світу. Це зробило їх поява протиріч і конфліктів, що згодом може привести до військової конфронтації в econòmicopolìticosociales криз і воєн за незалежність багатьох народів.

Точно так само ми знаходимо динаміку сучасного життя існуючих істот: Демонстрація великої проблеми, конфлікти, проблеми всіх видів і безліч спроб зміни багатьох концепцій і матеріалів. Мексика до того, що їх міста піде змінити своє мислення і філософські, політичні, економічні та соціальні чи залишатися прихованим, стає здобиччю більш обережно, лицемірство і боягузтво, як це сталося в іспанського завоювання і декількох війна за незалежність, опинитися в пастці своїх вічних протиріч і конфліктів вирішене.

Якщо дійсно існують ізоморфні резонансної говорити, що все відбувається для зараження і наслідування, як на адресу квантової фізики, що сталося в Єгипті, повинні вчити мексиканців шляхом сміливих і піти на великі і поліпшення умов життя в усіх відношеннях і сферах.

Єгипет став яскравим прикладом у світі спосіб, як до кінця і покласти кінець абсолютистського режиму farahònico вічною. Зараз, звичайно, що більшість його жителів, буде протистояти протиріччя і конфлікти, пов'язані зі змінами та перетвореннями. Єгипетсько-згоден, багатих правлячих класів і скажено проти речей взяти інші напрямки. Звичайно, все це може привести до привести до громадянської війни, погіршення ситуації, якщо зіпсований, в якому кожен живе. Але це марш прогресу: конфлікти і нові рішення. Проблеми та нові і різні propuestas.Riesgos та прийняття рішень. Єгиптяни, безсумнівно, зіткнутися з цими новими викликами і успадкував його велич, як греки роблять, іди з твердим кроком на шляху до іншої одиниці, але одиниці все ширше і ширше, де всі могли б жити і жити краще умови життя, адаптації до глибоких змін у всіх сферах і аспектах. Це і буде його найбільша проблема: Як цікаво! Віталій! Смерть з гідністю для майбутніх поколінь ... що ще? ..

Чоловіки і жінки цього століття, намагаються всіма можливими способами і доступними, накласти різні організації econòmicopolìticasocial. Вони знають, глобалізації і неоліберальної економіки втратили повагу до фундаментальних цінностей себе і поставив планету себе в серйозній небезпеці голоду і руйнування навколишнього середовища, як ніхто ніколи не міг собі уявити. Те, що ці режими зробили людських істот в прості цифри і числа, і тримати великі, переважна більшість дітей та молоді в гіршому поколінь розчарування: скасування майбутнє і смерть надії.

Як уже зазначалося вище, у житті, здається, все котиться і проростають набагато раніше, і навіть більше, є події і мислителів до життя, шліфування, auxiliàndonos, щоб вирішити наші даний час:
 На початку дев'ятнадцятого століття з'явилися ряд ідей і теорій, які пропонують для вирішення соціальних проблем і несправедливості, що погіршилися умови життя працівників, які мають дуже сирий праці безробіття. Ці положення передбачають, що нові системи виробництва на службу суспільству. Він вимагає, щоб приватна власність буде замінена суспільної власності для задоволення потреб більшості голодні і голодні ..

Томас Мор, є першим запропонувати колективної власності на землю, на основі роботи всіх її членів ніхто не залишається без діла. Опишіть, як вона повинна жити гуманного суспільства і щасливим:
Шестигодинний робочий день ділиться на два періоди по 3:00 кожне, з достатньо місця для відпочинку. Цінності, які людина не хоче нічого, то суспільство буде мати все необхідне в достатку. Ці гроші будуть скасовані і економічного життя буде грунтуватися на обміні і бартерних товарів. Золото і срібло були відняті вартість і буде використовуватися тільки для приготування каструлі і сковорідки для загального користування, а також широко використовується для виготовлення струн, які несуть укладені не здійснювати більше злочинів, за те, що більше не причина, а спокуса відмову, тримаючи їх прикували довго. Обід буде подано в їдальнях, де діти і літні люди займають пільгові сайтів. Пацієнти будуть лікуватися безкоштовно в просторих і комфортабельних будинків. Для невиліковно хворих, священики та лікарі будуть закликати смерть, яка буде привід для радості для всього суспільства, щоб бути instruccionada у вірі і безпека щастя після смерті.

Моногамія є основою сім'ї. Шлюб не може бути розпущений лише в разі перелюбу або несумісність або темпераменту. Найбільшу силу, буде у відповідності з природою, підкоряючись і при дотриманні всіх циклів. Всі жителі Утопії, присвячений в його вільний час, щоб вчитися музиці, мистецтві, літературі і культивування добра і здорового способу життя.

Армії буде зосереджена на службі соціальних цілей розвитку і служать лише для підтримки спільноти в тяжкому становищі. На війні, наймані війська були використані. Вона буде виграна не силою, а хитрістю. Релігія може бути багато, але все має сходитися про існування єдиного Бога, творця називається Мітра, який приписується створення всього. Релігія ніколи не буде накладено на будь-кого. Ніхто не може бути приставав чи насильства з боку нічого і нікого.

Томас Мор, був натхненний Республіки Платона і Похвала дурості Еразма Rotherham. Як я вже говорив, все котиться і ідей соціального і суспільного розвитку існує з давніх часів.

Поряд з цим припущення, англійський мільйонер Роберт Оуен, на початку дев'ятнадцятого століття, дуже стурбований незадовільними умовами життя робітників в своїй країні, запропонований і реалізований ряд змін в свої компанії, які можуть допомогти поліпшити і отримати гідне життя для всіх з них:
Зниклі без вести і усунути роботи дітей у віці до десяти років і спрямований на навчання в школах тій же будівлі, на свої гроші. Скорочення робочих годин. Покращена заробітної плати робітників. Вони забезпечили більш-гігієнічних умов. І, на подив фінансовий світ тих пір, результат, незважаючи на всю критику, було збільшення виробництва працівників і прибутку були розподілені на благо всіх.

Пізніше, Роберт Оуен приступив до створення спільних підприємств, очолюваних співробітниками. Організована профспілками і поступово привели їх вступити в союз, який обрав його як президента. Потім він переїхав до Сполучених Штатів, щоб встановити більш тісну співпрацю. Він був у Мексиці намагаються інтегрувати велике співтовариство розробників у Каліфорнії, але мексиканський уряд зупинило його.

І так, незліченні символи на протязі всієї історії людства, які намагалися протистояти урядам starvers конкурс виграти розумний і гуманний, щоб ті, хто має владу і економічне панування ... Усі вони, по Звичайно, не вдалося, так чи інакше, тому що очевидно, багатим і сильним буде дуже прикро віддавати і ділитися своїми привілеями з потомством.

Але історія повторюється, тільки міняє авторів і акторів. Ідеї ​​та пропозиції відродитися боротьби і потоку від безперервного, особливо коли подібні умови повторюються і в рівній мірі нестійкою, ніж раніше. Повертаючись нагадують ті, хто говорив про змову Бабефа рівних ¨ ¨ або Сен-Симона, який говорив про народне господарство на користь бідних і проти багатих дозвільних. Або просять організувати Фур'є ¨ ¨ фаланстер об'єднання 2000 чоловік, які живуть спільної розробки робіт, будь ласка, їх. Або де Блан з ¨ ¨ національні семінари в руках робітників і службовців.

У Мексиці ми збираємося вийти ditintos цих символів, але це дуже необхідно, щоб люди вирішуються піти на ризик і зробити кроки вперед. Не можна сказати, що ніхто не повинен нав'язувати, що робити. Будь-яке почуття депресії або занепокоєння. Це про те, кращим рішенням, і якщо кандидати в президенти не переконують або викликати багато питань для їх валового некомпетентність і відсутність керівництва, а потім вибрати для пошуку, як це було в інших місцях і в інших випадках, щоб Вацлав Гавел в Чехословаччині, громадян, звільнених з в'язниці, щоб направити їх долі. Або, Нельсон Мандела, символ свободи в Південній Африці. Або Лех Валенса, польський профспілковий лідер сильний і мужній робочий Гданської верфі, які зіткнулися з гнобителями. Коли ви втрачаєте свій страх і цивільного населення в громадському матч, немає неможливо, доцільно повернутися до Cuauhtemocs, Морелос, взуття, або навіть припинити деякі хитрі і фальсифікації виборів уже вирішили, договірна і навіть підписали договір про ввічливість ... А якщо ні, просити прощення для всіх дітей та молоді Мексики відмовилися через ще раз, у своєму прагненні спробувати нове і краще висвітлення І МЕНШЕ нерівні МЕКСИКА для всіх ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario