martes, 7 de mayo de 2013

Що?


Ми відкрили мені очі на життя, раптово з'являються перед величезною всесвіту: люди, тварини, автомобілі, шуми, деякі рослини, деякі дерева і якщо ми звернемося до неба, коли-небудь, ми будемо запускати в день з сонцем, вночі , з місяцем і зірками ... трапилося бути схожим на тих, лабораторії мавп після того, як новонароджені піддаються тривалого тюремного ув'язнення, без знайомства із зовнішнім світом, в один прекрасний день бути прийняті дослідникам безкоштовно В оточенні дерев, рослин, трави і трави і незаможні люди змушені споглядати з подивом, обширність космічному просторі, не в змозі зробити багато ... Так що це теж з нами ...

Звичайно, у зовнішньому світі, все це в оточенні гнівайтесь, злих демонів і привидів невловимим, які спускаються на землю, щоб заподіяти страждання, біль і загибелі багатьох людей до простих чоловікам і жінкам з цієї площини. Але він також сказав, і так ми забезпечуємо всіх міфологіях, що на небесах живуть боги, хоча не видно нікому, благословив і святі говорять їм: Ті боги, мовляв, сяють, як крихітні іскри в темряві вічна ніч ...

Справа в тому, що протягом майже 14 мільярдів років, ми були інтеграції на основі водню і призводить до розжарювання зірки. Ця зірка, помаранчевий і жовтий агглютінірованних багатьох інших небесних тіл. Структура вашого місця розташування, ми зробили стиск на третьому місці космічних хімічні елементи поступилися все більш витонченими способами, починаючи від дуже простих до все більш і більш складними і саме через довгий шлях у п'ять мільярдів років або близько того , який почав нашу еволюцію як неорганічні молекули, які вперше були згруповані і утворюють дрібні ланцюга проростання їх поєднанням органічних життєвої іскри в нашого навколишнього середовища ...

Просто мільйонів років тому, природа поступилася нашій інтелектуального потенціалу: мова з'явився, вогонь, співробітництва та абстрактні ідеї. Мозок розвивається і розширює його вміст щоб привести мільярди клітин, які взаємодіють з один одного, встановлення і дозволяє нескінченні варіації interconectivas зараз призводять до фантастичної творчих ідей і світ невимовні сфери та досягнення ...

За допомогою цього поважного органу, який захищений в черепі склепінні, в тому, що ми стикаємося з невимовним неосяжність навколишньої Всесвіту мініатюрних галактик, астральні істоти зроблені з космічного пилу, шматочки зоряної речовини, які об'єднують і цивілізованого людства постійно шукає пояснень та інформації ...

- І Que з цим?
- Ах, боже мій! Dira вам цікаво! .. Кам'яне обличчя показав, що в тексті не як насправді.
Я не розумію, чому вам не подобається все це інформація, це цікаво ... все, що я зміг повторити кілька разів.
"Але що, чорт забирай, ми обслуговуємо все це знаєш?
- Як ви думаєте, лежить все, що я обговорював у цьому тексті, може бути, я схожий на Пінокіо?
-Ні, але я відчуваю, що це жарт ...
"Це дивно, більше добре повторюють ще раз-це здорово! ..
Приватний детектив, який до цього слухав з великою увагою текст, почав проявляти ознаки нетерпіння зміщується в кріслі, де він сидів, зробив деякі кроки з метою полегшення експлуатації її сідниць, а потім почали маніпулювати буквою ніж, який був на вершині таблиці ...
-Пробачте раптово перервався порушеної письменник, коли він не міг тримати більше-причина, чому ви надіслали мені дзвонити, якщо я пам'ятаю, було піддавати серйозним випадком. І, судячи з того, що я читав, в цьому немає нічого серйозного, і у мене є термінові і Que пекло, щоб робити з усіма цими дрібницями інформації школі ...
- Ви впевнені, що ... - Я визнаю, що, починаючи з цього моменту, investigadorcillo, я не опускайтеся занадто добре, я не знав Крім того, гротеск. Вирішили, отже, підняти це питання безпосередньо
-Моя любов до віце алкоголю, починає мені набридати. Кокаїн не подобається, тому що я повинен suministrarmela через ніс і часте чхання криваві зрадити мене ... Це моє розуміння того, що ви є експертом в торгівлі наркотиками .. А тепер я хочу, щоб змінити використання марихуани був з великим успіхом в Америці, і дим від якого сірим і гірким не підвищений до віце-злочин або важливими.
Дослідник був знову нетерпляче
- Ну і що? Ви витрачаєте свій час розповідав мені про все це нісенітниця. Що не так?
Так велике було моє побоювання, що я сидів на дивані, де сидів я, випускаючи величезний крик
- О! Що? Відразу після ...-вимовив, звертаючись до нього ...
Que-Que? Відповіли дуже швидко, а дослідник отримав руку свою до торби, намагаючись контролювати свої нерви. Але він не міг. Його перший крок був драматичний жест, який змусив мене думати: ¨ збирається отримати пістолет і я зупинюся тут ¨ ... але я був неправий (я помилявся так багато разів протягом усього мого життя), тому що це був не пістолет, що дослідник вийшов з мішка його, але був носовичок, щоб висякатися ... що насправді звучало як гармати переривчастим ...
- Ах, боже мій, який спосіб підірвати!
Ніщо не може заперечувати проти дослідника, але була блискуча ідея:
-Це ... Ти з глузду з'їхав?
Звичайно, що я божевільний. Я жертва сучасності з розуму!

No hay comentarios:

Publicar un comentario