martes, 7 de mayo de 2013

Wat?


We opende mijn ogen voor het leven, plotseling verschijnen voor een immens universum: Mensen, dieren, auto's, geluiden, sommige planten, enkele bomen en als we naar de hemel op een dag, zullen we lopen in de dag met de zon, 's nachts , met de maan en de sterren ... happend te zijn als die lab apen na pasgeborenen worden onderworpen aan een lange gevangenisstraf, zonder dat de buitenwereld weet, op een dag worden genomen door onderzoekers om een ​​gratis omgeven door bomen, planten, gras en kruiden en de armen worden overgelaten aan overwegen met verbazing, de uitgestrektheid van het heelal, niet veel te doen ... Zo is het ', ook bij ons ...

Natuurlijk, in de buitenwereld, dit alles omgeven door boze, kwade demonen en geesten ongrijpbare die afdalen naar de aarde om te lijden, pijn en vele doden veroorzaken aan de eenvoudige mannen en vrouwen van dit vliegtuig. Maar er wordt ook gezegd, en dus zorgen we allemaal mythologieën, die in de hemel de goden wonen, maar niet voor iedereen zichtbaar, de gezegende en de heiligen tot hen spreken: Die goden, zeggen ze, schitteren als kleine vonken in de duisternis van de eeuwige nacht ...

Het feit is dat bijna 14 miljard jaar, waren we integreren op basis van waterstof en leidt tot een incandescent star. Die ster, oranje en geel geagglutineerde vele andere hemellichamen. De structuur van uw locatie, we deden squeeze op de derde plaats kosmische chemische elementen maakte plaats voor steeds meer geavanceerde manieren, variërend van zeer eenvoudig tot steeds ingewikkelder en het was door een lange mars van de vijf miljard jaar of zo , die onze evolutie als anorganische moleculen die eerst werden gegroepeerd tot kleine ketens kiemen van hen gecombineerd organische onze vitale vonk in het milieu vormen begon ...

Gewoon een miljoen jaar geleden, Natuur gaf manier om onze intellectuele capaciteit: taal ontstond, brand, samenwerking en abstracte ideeën. Het brein is het ontwikkelen en uitbreiden van de inhoud ervan zal leiden tot miljarden cellen die communiceren met elkaar, tot oprichting en waardoor oneindige variaties interconectivas nu leiden tot fantastische creatieve ideeën en een wereld van ongekende omvang en prestaties ...

Via deze augustus lichaam dat is beschermd in een gewelfde schedel, is dat we geconfronteerd worden met de onbeschrijfelijke onmetelijkheid van het heelal om ons heen miniatuur sterrenstelsels, zijn astrale wezens gemaakt van kosmisch stof, stukjes stellaire materie die integreren en beschaafde mensheid voortdurend op zoek naar verklaringen en informatie ...

- En que met dit?
- Oh dear! Dira je af! .. Natuurstenen zijn gezicht liet zien dat de tekst niet echt willen.
Ik begrijp niet waarom je niet van al deze informatie, het is een wonder ... was alles wat ik in staat was om meerdere keren te herhalen.
'Maar wat de hel kunnen we dienen dat allemaal?
- Denk je leugens al dat ik in deze tekst besproken hebben, misschien heb ik er uit als Pinocchio?
-Nee, maar ik voel dat dit een grap is ...
'Het is een wonder meer goed herhaalde eenmaal meer-is geweldig! ..
De prive-detective, die tot dan toe de tekst geluisterd hadden met grote aandacht, begon te tekenen van ongeduld verschoof in de stoel waar hij zat te tonen, maakte een aantal moves om de circulatie van haar billen te vergemakkelijken en vervolgens begon een briefopener, dat was op de top van een tabel te manipuleren ...
-Pardon plotseling onderbrak de opgewonden schrijver, toen hij niet kon houden meer-de reden waarom je me gestuurd te bellen als ik me goed herinner, was een ernstig geval bloot. En afgaande op wat ik lees, dit is niets ernstigs, en ik heb dringende en Que hel te maken met al deze trivialiteiten scholen informatie ...
- Weet je het zeker ...? - Ik moet bekennen dat, vanaf dat moment, de investigadorcillo, ik ga niet naar beneden te goed, ik was onwetend Trouwens, grotesk. Daarom besloten verhoging van de zaak rechtstreeks
-Mijn liefde voor de ondeugd van alcohol, begint voor mij vervelen. Cocaïne niet graag want ik moet suministrarmela door de neus en frequente niezen bloederige verraden me ... Ik heb begrepen dat je een expert bent in DRUGSHANDEL .. En nu wil ik het gebruik van marihuana te veranderen is met veel succes in Amerika en waarvan de rook grijs en bitter is niet verheven tot een ondeugd overtreding of belangrijk.
De onderzoeker was weer ongeduldig
- Wat? Verspil je je tijd vertellen me over al deze onzin. Wat is er mis?
Zo groot was mijn angst, dat ik zat op de bank waar ik zat, het vrijgeven van een enorme schreeuw
- Oh! Wat? Onmiddellijk na ...-uitgesproken, zich tot hem ...
Que-Que? Beantwoord zeer snel, terwijl de onderzoeker kreeg zijn hand in de tas, moeite om zijn zenuwen onder controle. Maar hij kon het niet. Zijn eerste stap was een dramatisch gebaar dat maakte me aan het denken: ¨ gaat om een ​​pistool te krijgen en ik zal hier stoppen ¨ ... maar ik had het mis (ik was verkeerd Zo vaak in mijn leven), omdat het was niet een wapen wat de onderzoeker trok zich terug uit zijn zak, maar was een zakdoek om zijn neus te snuiten ... Dat in feite, klonk als een kanon intermitterende ...
- O jee, wat een manier om te blazen!
Niets kon verzetten tegen de onderzoeker, maar had een briljant idee:
-Dit ... Ben je gek?
Natuurlijk ben ik gek. Ik ben een slachtoffer van de moderniteit gek!

No hay comentarios:

Publicar un comentario