domingo, 6 de abril de 2014

КОНФЕРЕНЦІЯ в початковій школі НАГЛЯД ZACUALPAN P239 В МЕКСИЦІ ДЕРЖАВИ (Abril 2014)

943 році створення SNTE відбулася ... Більше 70 років без зміни або зміни значущості правил між робітниками і мексиканський уряд освіти ...Конституція Мексиканська , у статті 3 Конституції , розглядається питання про утворення , згідно з офіційними планами і програмами , гарантуючи право всіх громадян на освіту.Угоди призвели до тому , що вчителі не звучало , або його торгова організація всього , що може підірвати їх гарантії зайнятості: Все буде зроблено згідно з процедурами , які диктують закони , які складають соціально-політичної структури країни. Будь-яка пропозиція , в тому числі поточної освітньої реформи будуть засновані на оцінці членів професії вчителя та її профспілки баз.З 1993 року (минулого Реформа освіти ) було гарантовано безкоштовну освіту від рівня дитячого садка до рівня середньої освіти. З тих пір , все інше за участю мексиканської системи освіти були угоди , зобов'язання і acuerdos.Esto ні, нічого дійсно актуальні ...Поточний реформа освіти , і Виконавчим і точної зокрема:1.- Викладання потужність заводу для доступу Управління звинувачення і нагляду. Хороші показники pofresores задовільному профілі і виконувати все, що сприяє поліпшенню навчання для дітей ... Крім того , слід підтримувати вчителів в індивідуальному і колектив викладачів в кожній школі . Там буде економічних стимулів , а й соціальної задоволенням для вчителів.2.- Те , що Національний інститут оцінки у сфері освіти , має конституційне автономію і авторитет для вимірювання компоненти , процеси і результати первинних щоб верхній середній рівень попереднього схвалення Сенату і виконавчої влади ( Юридичні оцінки зробить вплив і критерії бути виправлені довіреної ) .3.- Створити рада освітнього менеджменту та експлуатації . Перепис реєстрація шкільна середу , викладачі та студенти по INEGI .4.- Створення шкіл повний робочий день. Мета для досягнення 40000 з них. В даний час існує майже 7000 в експлуатацію на всій території країни. Школа -навчальний день складатиметься з шести -восьми годин на день. Їжа буде надаватися тільки коли справа того вимагає . Хороша дієта буде прагнути ...У цих точках і те , що я намагаюся пояснити , вам доведеться укласти на основі інформації , зібраної тільки кілька днів тому (вчителі , які стягують , не вдаючись до джерел трудових , льотчиків викладачі , які мертві і продовжують зарядки , вчителі , які стягують у дві зміни існує , не маючи точної інформації про кількість шкіл в країні , тому що перепис не є повним і кілька мексиканських штатах забороняється доступ до цензорів і запобігти відповідні оцінки і про те , що ми говоримо XXI століття) Освіта в Мексиці , став КІЛЬКА з Піратської !Ми живемо все людство , часи важких криз: соціальних , політичних , екологічних та установ у всіх ліній на великих масштабах. Це практично неминуче, що будь-яка установа , яке може врятувати обгортковий вихор : бізнес, уряд , державне утворення , сім'ю. Все, enfrazcado є серйозним екзистенційну кризу ...Існує багато розмов про технології , але для мене технології , дав тільки поверхневе прогресу . Може бути , комп'ютери , стане винятком ... Але , він змінив те , як люди думають , чи гірше? ... Я думаю , що тільки найшвидші , що я роблю , з набагато більшою швидкістю , ніж те , що ми могли б зробити нам , але все ж ці казкові машини , робити те ж саме ми можемо зробити. І якість життя став швидше? Хіба ми виросли , що швидко рівне якість ?Ні, я ще не досягнуто , і ви знаєте , чому? Для підвищення якості життя йде не про швидкість . Якраз навпаки: У тих випадках , ми приймаємо речі набагато більш тихі , взагалі це питання прискорення ...На цей раз , ми зобов'язані кількість , а не якість ! Швидкість , є дуже привабливим ( доведеться бачити людину , що послав мене виведе мене на цьому навчальному закладі , вже спалили боби , що надходять і завжди були на межі краху неприборканої швидкості , що надрукував свою впевненість у мистецтво !) . Є синонімом прогресу , інновацій: Протягом декількох секунд , він продає на будь-який об'єкт у світі , завдяки цих казкових машин і процесів глобалізації ... Але над усім цим запамороченням , людство дуже нездатним вирішити або навіть управляти ускладнень і наслідків складних людських конгломератів ...Ми втратили контроль нашого ефірного та глибокої поведінки і ведуть нас по дуже темним дорогах , технологічно досягнення великої швидкості , але в сторону і з практичних справах життя , отже , інституційні , соціальні і політична криза , що ми страждаємо : Давай ми полетіли в напрямку глобального зіткнення , в конфронтацію , значною шоку ( Хто тут знає вчителів , чому боротьби українців , росіян і американців ? За атомна вільно ! крики з фон учителем. Ні, я відповідаю Україна є географічним точка зору в цьому районі. Це дуже поширені в цій родючій області сарай. Російські має морський базується в Криму і там , хто хоче приєднатися до Європейського економічного співтовариства і тих , немає. завжди використовувалися росіянами ". и відмовився з вибухом на Чорнобильській АЕС , досі страждають від радіоактивного спустошення. Сталін знищили в 1939 році. Україна стала незалежною від СРСР в 1991 році. Його 46 мільйонів жителів завжди були атаковані російськими , наприклад , перекриє подачу газу в зим. Україна виробляє літаки , поїзди , колісниці і подавати живлення до Росії. Вони діляться на prorusos і proocidentales . Обама , виніс , що окремі гарантії та демократичні процеси в регіоні поважають і все це вже було у кризовому тертя і країни НАТО і Росія ... На жаль вчитель , один в нуль на мою користь ! ! - виправдання сказати вам отримав їх десять голів до нуля вчителів нагляду P239 !) .Ми живемо абсолютно поза законами природи , і ми віримо , що зможемо продовжувати працювати для цього курсу , і ми також досягти часу для інших , є ті , які відповідають нашим промахи. Не просто зрозуміти , що мати- природа не викликає відходів , всі поживні речовини є входами інших систем. Ми , однак , ми викликаємо дуже шкідливі відходи: планомірно знищують інші види з усім звалили . По правді кажучи , ми маємо право зробити це , вчителі ? Ми руйнуємо не тільки біорізноманіття , а й соціальних систем , Китай це відмінний приклад цього культурного системи , у зв'язку з прискоренням і загального зростання промисловості , закінчується його Тисячолітнє філософської культури , з усіма їх знання накопичений протягом тисячоліть і служили все людство. Сучасність , приводить нас забути основи , заради грошей і матеріалу , економічної і політичної і стратегічної влади. Руйнування цих великих культур , гомогенізації , руйнування його культурного розмаїття та знищення їх культурної історії , є те , що дійсно про кризу в сучасному світі. Китай пройшов шлях від , що Конфуція і Лао Цзи , прокляті пірати , які мають вторглися в світ бруду з його промисловості і марним , ніж одноразові ...Людська істота вже дуже незручно. Ваше оточення набуває серйозна криза : Сім'ї руйнуються і соціальні структури змінюються і вступають в серйозний конфлікт. Гроші і влада все більше і більше в руках небагатьох . Маргіналізації зростає в усьому світі і відбуваються з усіх верств суспільства і не мають іншого вибору , крім протесту у відповідь , там є до Венесуели як приклад. Ми всі сподіваємося , що рятувальники технології з'являються, щоб вирішити проблеми і зробити це для себе , що claidad вчителів життя ? ... Що сказати маленьких дітей? ... Як мені їм сказати ?Дуже просто , чи не так? Ну , у нас є серйозні проблеми , які ви повідомили їм в інший світ , зовсім інший світ , який дійсно дуже погано зроблені, і що ви працювали на неї , щоб прийняти їх жебрацьку зарплату і оплачується як хитрувань і допоміжних мексиканських політиків , і в розмірі , що ми збираємося , viveremos встановлені у вічній , непередбачуваного і неконтрольованого хаотичного невизначеності ... VIVA LA SENTE і Cente !Це де ви були вчителі ! У світі, який хоч і не шкода , що це було зроблено , і те , що я зробив , і робити кожен день в класах , слідувати за ним! ( Інший гол у ворота вчителів , які стикаються ¨ muégano ¨ !) . ..Моя пропозиція:Acertiva і ніколи не одну правильну відповідь , навчальних закладів країни , тому що він розташований в центрі режисером і тоталітарні інститути так , щоб вони завжди використовується потужний ледачий , цинічний і дуже низьким, тому ...Але це також факт , що навчання студентів , ви не можете залишити його на волю випадку :ПОТРІБНО ДИЗАЙН НАВЧАННЯ Лабораторія , вивчення і практика інтегровані ЖИТТЯ . Змушені переглянути операційних середовищ. У тих областях , студенти та викладачі будуть працювати разом ПЕРЕВІРКА ІДЕЇ і складних питань . Не було викликано DAILY тиск в поспіху і негайного вирішення Швидке рішення , щоб вирішити всі ХОЧЕТЕ дуже короткий термін. Було б здорово ПРОСТОРУ розуміння і ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ЖИТТЯ ( Що ви будете піддаватися на цих шкіл повний робочий день? ) , Які справді поліпшити ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ І навички для розробки ментальної трансформації . Створити б Вакансії з ПРАКТИЧНОЇ Персональний тренінг клас не уточнив для особистого зміни, необхідні для СТВОРЕННЯ допомогти йому в які створюють нові ментальні моделі і в той час страхування для всіх середовищах , можуть ENGAGE своїх класах з додатковою працювати набагато точність і безпеку Л.А. святковість з Mates та інші подібні . ЦЕ В цих лабораторіях навчальних програм БУДІВЕЛЬНІ MENTALESCON тонкий суцільний можливості розвитку. Освітніх інновацій ESOS не залишить без пробілів та грилі політизована ... БИ між вчителями та МОЛОДІ , свого роду дослідників годування інформація буде лаборанти , наприклад , на документації на досягнутий в ЛЮДСТВА інноваційні ідеї з великими мислителями від планети .. потрібна історія Навчального ЗНАТИ ПРО анотованих infraestrucutura ігноруються або деякі великі та обговорили world.There мудро піти для прийняття INFREAESTRUCUTURA речі. Ці дані , як нам би місце , щоб бути порушені в критичні моменти з великим ОБЛАСТІ РЕАЛЬНОСТІ нашим молодим . ГРАНТ LES ОБРАЗИ зміни вступили ... , звичайно , що мало б бути іншими школами , іншими студентами , викладачами ІНШІ ( але насправді ніхто не хоче сприйматися крім того , що це , вони бояться ... ) СЕРЙОЗНИЙ ВИД ЗМІНИ , ЯКІ Б готові боротися декілька. У цьому те, що ви реальна зміна , ні вчителів та освітніх реформ в пропозиціях з безлічі ... АЛЕ НІХТО НЕ ХОЧЕ АБО ПРОБЛЕМИ вам ФАКТ FILLED ... ЛАБОРАТОРІЇ С.І. б змінити НАВЧАННЯ Fashion Show СВІТ і спробувати вирішити АБО ... Ніхто не хоче DISTRIBUTE владу і багатство ...Моя пропозиція буде закінчуватися словами і перейти до дій. Вона включає в себе збільшення творчі творчі процеси студентів , щоб збільшити їх духовні здібності і тим самим підвищити їх уми , повертаючись до щирість і чесність ...Перш ніж завершити свій виступ , я хочу уточнити щось шлях сигналу:Інформація і знання мої дуже різні і різні питання , ці слова завжди плутають , як ніби це були синоніми: ІНФОРМАЦІЯ І знання, отримані Дізнатися ...Знаючи факти є інформативним . Знання є здатність працювати ефективно. Це те , що ви дізнаєтеся , що це знати , як ... Дізнатися, що відбувається , є інформативним ... і знаю , як це виправити , і що знання дізналися . Це було б одним з наріжних каменів навчання Labs ... Тоді , вчителів , обміну знаннями дуже відрізняється обмінюватися інформацією ... Створення процесів навчання є обмін знаннями і що тільки виникає тоді , коли люди дуже зацікавлені в допомозі один одного , щоб розвивати навички , щоб діяти в житті. Потім Знання те, що ви дізнаєтеся , що це щось зовсім соціальної та колективної ... Це частина самої культури . Тому серйозний ризик надмірної сучасності , який загрожує культурні процеси країн в інтересах глобалізації indignificante для людей та інших членів планеті ...Крім того , навички не проживають в одній особі , і що також означає різницю між володінням та обміну , тому довіри і взаємної поваги у вивченні Labs , тому що ми всі родом з неблагополучних і конфліктних ситуацій і ставитися до успіху , ми повинні навчитися ставитися один до одного , ключ : довіри і взаємної поваги , щоб відобразити істинні і справжні творчі зв'язки ...
 
Крім того , конкурентоспроможність , створює світ стресу , і це робить , що проекти найпримітивніший з нас ... Ми повинні прагнути навчитися жити більш повільно. Будьте обережніше і вдумливий , розвивати впевненість у собі. Там quwe також прагнемо розвивати навички , щоб функціонувати і працювати як команди: Загальне розуміння , смиренність , з транзитом гіркоту нашого життя , і найважче : довіряти один одному ! Слід сказав чесно молодь як питання виходять , як йдуть справи. Це допомагає змінити погані звички. Щоб дізнатися, що потрібно високий рівень безпеки , жоден народ безпеки не не вчаться правильно . Стрес є ворогом безпеки . Швидкість отримує цілей , але гримить організацій , закінчується антропогенних систем рано чи пізно ...Планування , організація та контроль , давно пройшли. Ніхто не вірить , або довіряє тим вище , хто стверджує , знають усі. Підкреслив виконавчий , підкреслив на всіх. І ці панове житла підкреслив , тому що вони є першими , щоб знати проблеми йдуть не дуже добре , і я дійсно не знаю , що робити. Але протистояти втратити контроль , тому що вони не можуть уявити acertivas рішення або хочете делегувати функції , що представляють спільний інтерес ... просто позитивний і багатообіцяюче майбутнє , що забезпечує безпеку і дуже небагато можуть собі , тому ми повинні зробити його простіше для молоді люди , щоб створити щось нове в навчанні лабораторій , навчитися створювати свій власний світ , свої соціальні середовища і святковість ... Ієрархії будуть вручені молодих людей , які дивляться більш вперед , футуристичний , перспективним. Бажають поділитися з командами , роблячи інші думають ... Ці лідери повинні навчитися цінувати , як інші і знати ваші infraestrucuturas . Як вести за собою інших , щоб думати. Це є підбурювати поліпшити свої психічні процеси для майбутніх джерел конкурентних переваг . Не забувайте , що багато чого з того , стало відомо , : ( Один з учителів , який був за мною дуже уважним , крикнув Copycat ... Мета для вчителя , я забув , що якщо у мене є мета memtieron вчителя 12:50 !) За наслідування , ми вчимося говорити , ходити , тому що ми знаємо , що роблять інші , і ми знаємо , що якщо ви можете ... Навчання мислення та уяву правильно з іншого , є функція лідери : Що таке життя ? Як ми хочемо бути наші середовища студії? Які питання повинні бути розглянуті і обговорити ? Як ми хочемо , щоб наші життя , щоб бути ? Як мені це зробити , що речі мають сенс , радуючи мене , як і людей , які працюють і дослідження ? ...У глибоких процесів навчання , це є результатом речей , які досяжні , тому що це все змінилося, і змінилося, і змінилося ментальні моделі . Один вчиться робити речі, і це істинна сутність навчання ...Ми повинні прагнути , щоб продемонструвати , що можна отримати щось , тому що змінює тлумачення контекст : ¨ Це не спрацювало , нам потрібно більше ¨ ... Так що, так, це можливо. Ці переконання , засновані на досвіді , що забезпечує різний спосіб робити речі. Один стати творчими та розглядаються помилки по- різному , з різних точок зору ... Покажіть йому , щоб робити речі , це хороша навчання, коли вся енергія нашого буття , що виходить з глибини нам , каже , так ... Учитель дивиться , як я дуже уважний зі свого місця і каже мені ! Коли ви ¨ з heores і нашої ідентичності та Великої хартії вільностей з їх освітніх пропозицій говорив , ви не говорили про століття XIX ¨ ... Я відповів на вас , тому що я просто пішов вперед у вісімнадцятому столітті .. Але я отримав гол , швидко сказав він , не вчитель , ви були не до місця , що не розраховував , я відповів з близької відстані десять до одного ... для мене ! (Усі засміялися !) ... Моменти до кінця , був ще один вчитель , який запитав мене про те , чому ніколи жоден навчальний зміна досягається в країні ... Мої відповідь була НЕ ЗГОДНІ з корисливих інтересів в і з Мексика ... (Дякуємо професору Zoila Yerena серії Кастанеди і великий друг професора Оскара за його люб'язне запрошення ...).

No hay comentarios:

Publicar un comentario