viernes, 25 de abril de 2014

PATH JELAS

"Dalam ¨ ¨ klinikal Zazil menjadi tiada siapa yang percaya bahawa dalam masa yang singkat , menyebarkan nilai-nilai manusia dan menggunakan archetypes , memulih penagih. "

Ini adalah kisah benar dalam pengalaman klinikal saya yang seolah-olah sangat bernilai memberitahu.

Mari kita pergi ke atas :

Klinik Pemulihan dipasang di tebing sebuah lagun dan air tawar indah dipanaskan 7 warna, di Tenggara Mexico: La Laguna Bacalar .

Saya dijemput untuk memimpin Pusat Kesihatan. Pada pembentangan rasmi saya kepada kakitangan beberapa pekerja telah dipecat oleh Ketua Pegawai Eksekutif. Ia seolah-olah yang kucar-kacir, tidak selesa dan sikap tidak peduli di tempat itu ...

Kemudian, saya mempunyai peluang untuk berinteraksi dengan pesakit dan mengetahui lebih lanjut mengenai pilihan ketagihan mereka. Apa yang saya dengar aduan dan dakwaan bahawa kakitangan tinggal berjuang antara satu sama lain , dan mengabaikan mereka , menyediakan mereka dengan penjagaan yang substandard.

Tidak ada masa untuk berdebat. Pesakit adalah hari-hari sebagai terhad untuk dilepaskan . Saya menganjurkan kesedaran bersama segera di kalangan pesakit dan semua kakitangan untuk menjadi sinceraran dan akan memfailkan kekasaran itu. Keampunan datang lebih ikhlas dan dinamik dilancarkan di klinik ..
Dibentangkan kepada kakitangan sistem bekerja berdasarkan nilai-nilai dan pengurusan archetypes termasuk kepada saya sebagai satu contoh manusia: "Sila melakukan apa yang saya lakukan, jika anda bekerja dengan baik , lakukan Anda dan jika saya kelihatan buruk melakukan perkara-perkara dan melakukannya dengan baik. " Saya berdoa kepada Ilahi dan saya pun memulakan untuk membuat strategi saya dengan segera.

Saya adalah yang pertama untuk bangun pada pukul 6:30 PM . Doa pagi saya dilakukan di gereja dan untuk membunyikan loceng untuk memberi notis kepada semua kerja bahawa institusi itu telah pun bermula.

Pada masa itu, dijemput pesakit untuk tasik untuk menyapa dan mengucapkan terima kasih ¨ ¨ Bapa yang di syurga dengan cahaya dan memberi kita makanan setiap hari ...

Di dalam lagun adalah batu , ada dia berdiri saya dan dari situ, mereka melihat saya di pantai. Saya spontan yang bercakap tentang isu-isu kehidupan setiap hari dan cuba untuk memupuk suka diri mereka dan jiran-jiran mereka, menggalakkan mereka untuk menjalankan tugas-tugas kemanusiaan yang mengusahakan dan merasakan yang baik ...

Sejurus kemudian kami dipindahkan ke gym dan di sana, seperti yang kita harapkan guru Lupita , jurulatih fizikal kita. Kami bekerja badan kita 45 minit. Antara latihan frasa mendapat beberapa mengejutkan bahawa kita membantu mereka untuk menjadi yang berbeza dan lebih baik ... makhluk adalah kata-kata perangsang dan pencapaian , yang kuat menjerit kepada direkodkan ... bawah sedar anda mandi dan menukar pakaian , untuk pergi ke ruang makan .

Pada masa makanan, pelan kerja saya termasuk sentiasa mengucapkan terima kasih Ilahi untuk makanan kita dan keluarga mereka untuk usaha dilakukan untuk menampung kos yang sama ... Di ruang makan , kita berjuang untuk melahirkan saat-saat yang sihat keramahan , belajar untuk menikmati muzik dan perbualan bersama-sama. Setiap diriwayatkan beberapa cerita positif dalam hidupnya . Bersama-sama kita dibangkitkan dan kami dibersihkan ruang makan. Ia adalah untuk mewujudkan detik-detik sensitiviti yang besar dan kerja berpasukan yang boleh menjadi kesan yang tidak dapat dilupakan dalam kehidupan mereka. The Manuela adalah tukang masak yang pertama berkhidmat kami mahal. Ia adalah seorang ibu yang hebat dengan gaya perlindungan, tetapi pada masa yang sama, Panduan yang baik dan kaunselor, yang direka untuk membantu rakan-rakan ...

Saya memasuki semua sesi terapi dan bermotivasi semua orang untuk bertanya soalan. Sumbangan saya sentiasa bertujuan untuk memikirkan tentang kehilangan kehendak dan keinginan untuk memulakan sebab rohani , di atas perkara-perkara kebendaan mengetepikan jadual palsu kejayaan, kuasa dan keangkuhan ...

Dalam filem - perbincangan, saya mencadangkan kepada ahli terapi Marijosé untuk memasukkan filem yang ditangani isu-isu pertumbuhan peribadi , untuk memerangi kejahatan dan keji. Filem "The Gladiator " Maximus terpesona mereka ... Semua merasakan ...

Waktu petang digunakan untuk mengkaji dan menentukan 12 langkah guru AA Bandar , alkohol yang semula. Terdapat hanya menjelaskan beberapa perkara kontroversi mengukuhkan idea kewujudan makhluk tertinggi di atas segala sesuatu ... Kerja-kerja ini lebih keras melibatkan penerimaan penyakitnya ... Bandar ke arah mengumpul kekuatan untuk menahan semua rintangan pesakit berakhir , akaun pembantu boleh ... sesi adalah kontroversi besar dan agresif walaupun lisan ...

NITA guru mengajar kita yoga dan meditasi. Saya mula-mula membantu untuk menggambarkan tanah yang indah di mana pernafasan beliau melalui sihat dapat merasakan dilindungi dan penuh kasih sayang diterima di dalam fikiran mereka dan cuba membawa mereka untuk membuat perubahan yang mereka mahu dalam kehidupan mereka, dengan menggunakan imaginasi kreatif mereka ... Nita bekerja badan-badan mereka dengan asana dan bermotivasi dalam fikiran mereka melepaskan, berasa bebas daripada atavisme . Nita dan Siva suaminya ( yang pertama membantu saya memikirkan diri sendiri, tanpa gaji , untuk melepaskan pesakit Klinik) , telah tinggal untuk masa yang lama dengan Osho dan Muktananda di India dan New York ... Mereka pengajar yang cemerlang. ..

Saya menubuhkan penutupan hari. Berlaku dalam bilik tidur. Kunci menjelaskan pengertian hari itu telah untuk pesakit ... Semua orang bercakap mengenai pengalaman dan perasaan mereka sebelum tidur ... Analisis impian keesokan pagi , sesi terapi, adalah seorang yang kuat elemen diagnostik dan kita melihat dan memahami kakitangan teknikal, prosiding dalam rawatan telah pergi ...

 Persekitaran klinikal dibersihkan dengan cepat , keharmonian memerintah , persahabatan dan sokongan bersama antara pesakit-pesakit dan , dengan kakitangan teknologi. Kami semua mencari makna orang , kebajikan dan terutama cinta ... Kita dapat mengintegrasikan komuniti rakan-rakan dan adik-beradik dalam masa yang singkat ... The ikhlas, rendah diri dan spontan hadir ...

Dua hari sebelum menunaikan pesakit , saya telah menganjurkan satu pihak keluarga atas alasan September 15, tarikh kemerdekaan dari Mexico. Manuela dan bersedia makan malam dengan tostadas Mexico dan pozole . Ia adalah suatu pertemuan yang indah dengan kemanusiaan, di mana semua ahli keluarga menyaksikan kesihatan orang yang tersayang pernah dirawat ... Seruan Kemerdekaan telah diberikan dalam gereja kecil untuk pesakit untuk nada loceng : " Kematian untuk sistem yang korup dan tidak jujur ​​yang kita lakukan begitu banyak kerosakan ! Kematian kepada anak haram yang memanipulasi kita dan mengeksploitasi kami! Vivan orang yang kita sayangi yang tidak pernah gagal kami! ...

Pesakit dua hari selepas mereka dilepaskan, tetapi tidak oleh saya, tetapi oleh Siva yang mana satu mereka untuk mengendalikan. Saya dipecat oleh Ketua Pegawai Eksekutif selepas parti untuk hilang peraturan klinik yang melarang dan kerana telah mempersoalkan kakitangan teknikal dalam mesyuarat itu konfrontasi dengan pesakit ... Sebulan kemudian, Ketua Pegawai Eksekutif telah ditolak oleh Majlis Superior untuk membuat penggunaan yang tidak betul daripada wang Yayasan ...

Saya berterima kasih kepada pencipta peluang yang terbaik untuk berkhidmat sesama manusia saya, jika tidak, saya tidak perkara-perkara . Terima kasih Bapa, untuk laluan yang jelas saya, saya hamba abadi anda!

Paco , Saul , dan Tonita pulih dengan memuaskan. Mereka tidak dibentangkan apa-apa berulang. Sergio telah didokumenkan kambuh dan mungkin ini telah disebabkan oleh kebimbangan usia muda beliau kerana sistem kehakiman dan perundangan kita bukan sahaja mencari jalan untuk memerangi azab neraka mengedar dadah di negara kita

No hay comentarios:

Publicar un comentario