viernes, 25 de abril de 2014

ясний шлях

" У клінічній ¨ ¨ Zazil бути ніхто не вірив , що в такий короткий проміжок часу , поширюючи людські цінності і використовуючи архетипи , реабілітації наркоманів. "

Це правдива історія в моєму клінічного досвіду , що здається дуже варто розповісти .

Підемо в початок:

Реабілітаційний встановлений на березі красивої лагуні і прісноводних підігрівом 7 кольорів , в Південно-Східній Мексики : La Laguna Bacalar .

Я був запрошений очолити Центр здоров'я. На моєму офіційної презентації для співробітників декілька співробітників було звільнено генеральним директором. Здавалося , що було в безладді , дискомфорту і апатії в тому місці ...

Пізніше я мав можливість спілкуватися з пацієнтами та дізнатися більше про їх звикання уподобань. Те , що я почув , були скарги і заяви , що співробітники жили воювати один з одним, і що нехтуючи їх , надаючи їм неякісного лікування .

Там не було часу , щоб сперечатися. Пацієнти були мізерні дні виписки . Я організував негайного спільного обізнаності пацієнтів і весь персонал був sinceraran і подам її суворість. Прощення прийшли більш щирим і динамічним запущений в клініці ..
Представлено співробітникам робочу систему , засновану на людських цінностей і управління архетипів у тому числі для мене як приклад : "Будь ласка , робити те , що я роблю , якщо ви працюєте добре , чи не так , і якщо я погано робити речі дивитися і робити їх добре ". Я молився , щоб Божеству , і я продовжив робити свої стратегії негайно.

Я був першим , щоб встати в 6:30 вечора. Мій ранкова молитва виконується в каплиці і подзвонити в дзвінок , щоб повідомити всіх робіт , що інститут вже почав .

У той час , запросив пацієнтів до озера , щоб привітати і подякувати ¨ ¨ Отче наш , що єси на небесах з його світлом і дає нам їжу щодня ...

Усередині лагуна була скеля , там він стояв мене і звідти , вони дивилися на мене на березі. Я імпровізував розмова про повсякденне життя питання і намагався прищепити любити себе і своїх сусідів , заохочуючи їх виконувати гуманітарні завдання, які здійснюють і не відчувати себе добре ...

Через кілька миттєвостей ми переміщалися в тренажерний зал і там , як ми очікували , що вчитель Lupita , наше фізичне тренера. Ми працювали наші тіла 45 хвилин. Між вправами фрази отримав деякий подив , що ми допомогли їм стати різні і краще ... істоти були слова підтримки та досягнення , які сильно крикнув записаний ... ваша підсвідомість обсипається і змінені одягу , щоб перейти до їдальні.

На момент їжу , мій план роботи включені завжди дякую Божественне нашої їжі та членів їх сімей за зусилля у виконанні для покриття витрат на те ж саме ... У їдальні , ми з усіх сил , щоб народити здорового моменти святковість , навчитися насолоджуватися музикою і розмова разом. Кожен розповів деякі позитивні історію свого життя. Разом ми підняли , і ми прибрали їдальню. Це було створити моменти великою чутливістю і роботи в команді , який може стати незабутні сліди в їх житті. Мануела був перший шеф ​​-кухар , обслуговуючий нас дорого. Це був відмінний мама із захисним стилем , але в той же час , хороше керівництво і радник , розроблений, щоб допомогти своєму ближньому ...

Я увійшов у всі лікувальні сеанси і мотивовані всіх задавати питання. Мій внесок завжди призначені для відбиття від втрати волі і бажання , щоб почати духовні причини , вище матеріальних речей в сторону помилкові графіків успіху , влади та зарозумілості ...

У кіно -дискусії , я запропонував терапевта Marijosé включити фільми , які були розглянуті питання особистісного зростання , щоб боротися зі злом і мерзенним . Фільм " Гладіатор " Максимус зачарований їх ... Всі відчували ...

У другій половині дня використовуються для вивчення і визначення 12 кроків АА міського вчителя , регенерованого алкоголіка . Там просто прояснити деякі з спірних пунктів армуючих ідею існування вищої істоти понад усе ... більше важкої роботи передбачав прийняття його хвороби ... Urban до набирає силу протистояти всім опору пацієнти зрештою , доводиться помічник міг ... сесії були серйозні розбіжності і навіть вербальної агресії ...

Учитель НІТА навчив нас йогу і медитацію . Я спочатку допоміг візуалізувати прекрасну землю , де її дихання через здоровий може відчувати себе захищеним і з любов'ю прийнято в їх умах і намагався привести їх , щоб зробити зміни , які вони хотіли у своєму житті , використовуючи їх творчу уяву ... Ніта працював їх тіла з асан і мотивовані в їх умах відпустити , відчуваючи вільним від атавізму . Ніта і її чоловік Шива ( який першим допоміг мені безкорисливо , без збереження заробітної плати , щоб звільнити пацієнтів клініки) , жили протягом тривалого часу з Ошо і Муктананда в Індії та Нью -Йорку ... Вони були відмінні інструктори. ..

Я встановив тісні дня . Відбулося в спальнях. Замки прояснити сенс цього дня вже для пацієнтів ... Всі говорили про свій досвід і почуттях перед сном ... Аналіз мрії на наступний ранок , в терапевтичних сесіях , була потужна діагностики елемент і нам побачити і зрозуміти технічний персонал , а виробництва в обробок збиралися ...

 Клінічна середу очищається швидко , гармонія панувала , спілкування і взаємну підтримку між цими пацієнтами і, з технічної персоналу . Ми всі шукали означає людей , благополуччя і особливо люблю ... Ми змогли інтегрувати співтовариство однолітків , братів і сестер в дуже короткий час ... Щирість , скромність і безпосередність були присутні ...

За два дні до розрядки пацієнтів , я організував сімейне свято під приводом 15 вересня дати проголошення незалежності від Мексики. Мануела і я готував вечерю з мексиканськими Tostadas і Pozole . Це була красива зустріч з людством , де всі члени сім'ї свідком здоров'я своїх близьких коли-небудь отримували ... крик незалежності дали в каплиці для пацієнтів , щоб дзвін дзвони : «Смерть корумпованої системи і нечесний , що ми зробили так багато шкоди! Смерть ублюдками , які маніпулюють нами і експлуатують нас ! Vivan наших близьких , які ніколи не підвели нас ! ...

Пацієнти два дні після того як вони були виписані , але не від Мене , але Шивою , хто з них у зверненні. Я був звільнений генеральний директор після вечірки зниклих правила клініки , які забороняють і за те , що поставив під сумнів технічний персонал в конфронтаційної зустрічі з пацієнтами ... Через місяць , генеральний директор був відсторонений від посади Вищою радою для неналежного використання грошей Фонду ...

Я дякую Творця прекрасна можливість служити моїй ближнім , інакше я навряд чи має значення. Спасибі Отця , на мій ясний шлях , я твій вічний слуга !

Пако , Саул і Тоніта відновлені задовільно . Вони не представили ніяких рецидивів. Серхіо документально рецидив і, можливо , це було пов'язано зі стурбованістю на свій юний вік , тому що наша судова та законодавча система не тільки знайти спосіб боротьби з пекельний огидного явища торгівлі наркотиками в нашій країні.

No hay comentarios:

Publicar un comentario