domingo, 15 de diciembre de 2013

PENGALAMAN PERJALANAN

Apabila saya bekerja untuk perjalanan, langkah pertama saya berfikir tentang bagaimana anda perlu lakukan untuk tidak berhenti menulis. Kemudian saya mula mereka bentuk projek-projek penulisan saya akan datang dan datang selepasku keengganan besar dan tidak melakukan apa-apa pun .... Saya telah datang ke tanah di mana berehat semua akhir tahun ( dalam komputer lembaga asing, hilang beberapa simbol dan huruf , jadi maafkan saya ), saya tinggal di sekitar sini lama dan merancang langkah saya seterusnya untuk mengelak daripada usang atau ketinggalan zaman untuk sepanjang hidup saya ...

 
Hari ini saya berada di pantai baru-baru ini bersinar . Laut adalah sangat tenang dan damai, ombak datang dan pergi dengan bunyi lulling beliau. Matahari mula muncul dan warna langit dengan awan seolah-olah permaidani kaleidoscopic dengan banyak kilauan yang berbeza-beza warna yang terdiri sejauh pagi berkembang . Air itu hangat dan mengundang berenang , hanya kerana mereka membuat beberapa burung undan tidak menghadapi nelayan menangkap ikan memberi menbrana fleksibel nipis panjang bersalut menghadap langkah untuk menampung beberapa terdekat ikan pantai kemuncak pada enguian di mana setiap selaman mereka. Dalam jarak bot nelayan yang telah mengambil perlindungan hari-hari sebelumnya , kerana cuaca buruk telah memaksa pengawal . Hari ini, segala-galanya adalah kehidupan , cahaya dan banyak aktiviti untuk kehilangan masa ... berjalan kaki saya adalah panjang dan sangat berjaya, rakyat mesra dan pelari pantai sentiasa menyambut semua orang yang melintasi mereka dengan penuh semangat dan sopan : Selamat pagi ! Hi!Melibatkan diri dalam perbualan di pantai dengan seorang wanita berambut perang dan masuk ke alam dewasa , badan yang menunjukkan off kerja fizikal atlet sepanjang hayat : Dia memberikan gambaran sebagai lebih muda daripada umur anda benar-benar mempunyai . Beliau datang dari Rusia dan melawat tanah ini bersifat Firdaus melawat anak perempuannya yang terlibat dalam sains komputer dan yang telah berlaku di negara ini lebih 20 tahun. Beliau mengajar pentadbiran perniagaan di sebuah universiti tempatan. Wanita Russia dewasa, adalah seorang guru matematik di negaranya dan kini ditarik balik dan bergerak berterusan.Pertama masuk ke dalam hubungan dengan guru, yang menghalang saya seperti yang saya menuju pantai. Pada masa itu satu-satunya cara untuk menyambut kita pengiktirafan. Kemudian , saya kembali untuk mencari semasa menjalankan saya berjalan di pantai dan ianya ketika itu saya bertanya yang mencari maklumat tentang aktiviti beliau adalah seorang guru setia. Saya memberitahunya bahawa saya digunakan untuk menulis dan kemudian dia merujuk saya jika saya tahu apa-apa mengenai Dostoevsky , saya menjawab ya dan dia berkata jika saya telah membaca The Idiot dan menjawab itu dan juga Jenayah Brothers Karamazov dan Hukuman . Saya memetik bersenandung Tchaikovsky dan tiba-tiba sebuah lagu Mexico Maria Griver : Jurame . Met seketika indah perbualan dan hubungan manusia. Pada masa dan dengan alam semula jadi di sekeliling kita diterangi oleh matahari pagi yang segar dan grasnidos gulls dan burung undan menyelam untuk nelayan dan burung pemanasan dengan panas matahari pertama dan bot-bot nelayan , dunia seolah-olah saya sebagai rumah rapat dan aman untuk semua yang sentiasa dibayangkan ... Tiba-tiba telefon bimbit beliau berdering , saya motioned bagi saya untuk meninggalkannya seketika untuk menjawab, dia adalah anak perempuan diperjelaskan mengenai perniagaan di negara ini stokis dan memberitahu saya dan menunggu berhampiran pintu masuk ke pantai. Saya berlari keluar , mengenal pasti angka anak perempuan pada jarak yang jauh dan memerhatikan mereka . Saya menghampiri , saya berdiri dan pembantu untuk meletakkan payung pantai anda. Anak perempuan bertanya kepada saya beberapa soalan mengenai aktiviti saya , manakala tiga kami duduk di pasir, setakat dipaksa untuk menunjukkan kelayakan pengenalan saya dan kemudian memberitahu saya saya remato nada yang sangat osco jika saya adalah seorang yang bersara. Semua kekeliruan , walaupun tingkah laku yang sangat baik dan sopan saya. Tiba-tiba , sesuatu yang seolah-olah tidak menjawab dia , sesuatu tentang aktiviti-aktiviti profesional saya, dan kemudian dirujuk ibunya di Rusia dan saya berkomunikasi berundur. Semua yang amat besar bagi saya, tidak memberi kredit kepada apa yang berlaku dan terutamanya begitu tiba-tiba dan sebagainya sekejap. Masih pembantu untuk mengumpul barang-barangnya dari pasir dan saya diiringi keretanya , mungkin untuk tidak berasa ditolak demikian dan mengenakan walaupun maruah sedikit. Kedua-dua Rusia berpisah meneran tangan saya dan memberitahu saya bahawa dia telah memberikan mereka keseronokan tahu! Satu-satunya perkara yang berlaku telah saya katakan : Selamat tinggal dan mendapat sesungguhnya! Tidak syak lagi, kita semua kehadiran dan siasat perasaan kita yang tiada muncul untuk menjadi benar-benar manusia. Rakyat tidak hubungan dengan sesiapa sahaja atau apa-apa. Kasihan dunia walaupun keindahan alam semula jadi tidak hanya menjadi kapal yang bodoh hanyut ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario