lunes, 16 de diciembre de 2013

НА ПЛЯЖІ

У сезони мого зимової перерви , я зазвичай роблю підрахунок , як багато або мало того , що я досяг за дванадцять місяців інтенсивної роботи. Якщо щось у спадок від моїх батьків , це було звичка завжди присвячена виконання завдання ... І я думаю , що це було його спадщину , бо не було грошей , але тільки , щоб отримати на і харчуючись . Хто б мені сказав , що я успадкував хороші манери і цінності , які також повинні були б визнати , що ці принципи , які я зміг утриматися на плаву в світі , де найчастіше продав свою душу дияволу в обмін на будь-яке або матеріал або будь зрада , що вони можуть надати багато задоволень , готівкові гроші ... Так, я визнаю , що охоче. Але після прибуття на пляж вранці , я нападають незліченні ідеї і образи- що - як вказав , я внутрішньоособистісний змусити перерахунку голосів. І я повинен сказати , що ця ідея неповний робочий день вчителя в моєму коледжі : " Спробуйте , щоб підвести підсумки того , що було досягнуто протягом дванадцяти місяців , що дозволить вам уникнути Принцип Пітера" ... Цей принцип , говорить про рівня некомпетентності , що ми схильні в житті і мого господаря знайшов спосіб , щоб уникнути всіх Переглянути випробували протягом певного періоду часу і переосмислити про цілі , отриманих і ніяких успіхів зі створення цього аналізу , постановки планує новий підхід і почати завойовувати інші цілі ... Я додам кілька варіантів ...

Альфред Адлер , австрійський лікар і психолог , говорив , що людина відрізняється від інших тварин , тому що це є concretador мети. Ми завжди шукаємо для них , ми види , які відправляється на пошуки цілей. Будда також говорив про це , але говорив , що бажання, цілі - людина піддається болю і вона запропонувала , щоб ми намагаємося уникнути стільки бажання стоїть перед непотрібну біль. Правда в тому , що наш мозок ставить нас в певних координатах , які, ми вважаємо дуже важко уникнути: тимчасовості , простір , порядок , уяву ...

Там немає людської діяльності , що не включає в себе терміни : коли . Площа: де . Сортувати по : цього разу тут і там. Уява : Схоже , що це і що дуже схоже, що ...

Людського виду , який має дуже конкретні характеристики , але , мабуть, найголовніше , це те , що стосовно наші почуття ... і дуже відрізняється від тих , які на деяких тварин , тому що ми у нашого виду , ми здатні досягти почуття великий , якому не вистачає тонкощі будь-яке інше тварина на нашій планеті.

Огляд з моїх цілей , я завжди намагаюся , щоб охопити ці засновані на моїх почуттях : Це змусило мене це чи що досягнення ? Це почуття ? Led мене туди , де ? Принесіть щось ?

Мої цілі , мої бажання , покласти їх в поле зору великих маяків людства , якщо вони не керуються тими почуттями , зроблених ними : Доброта , дружба , любов, розуміння , співіснування. Я відчуваю , поза контекстом , але ці цілі або досягнення або бажання , кристалізувалися на сто відсотків ...

На пляжі , сидячи в своєму ніжною і тонкою білястою піску , море надихає мене , свій зелений нефрит , її простори , її велич , її достаток . Моє натхнення зростає з чайки і альбатроси кратного спостерігається в глибоке синє небо і чистої сталі в їх мовчазної польоту і планера . Я розбиває моє натхнення з дельфінами раптово з'являються і стрибати туди-сюди , розбризкуючи воду навколо . І далеко , на горизонті , мої очі на невеликих човнах , які можна побачити курсують море управляється вітру стикається з їх барвистими вітрилами будучи наданий ритмічний і гармонійне заспокійливу рух в redondes землі , що робить втрати обриси на відстані ... Ах ! що дрібні почуття , досягнуті в цих сонячних пляжів , де зима ніколи не приходить , звідти , я повертаюся , щоб відновити з новим духом і імпульс , мої майбутні екзистенційні цілі, які були нагороджені , тимчасовості , простір , порядок і уяву з великою часткою сентиментальних причин . ..

No hay comentarios:

Publicar un comentario