domingo, 15 de diciembre de 2013

Досвід туристів

Коли я працюю з поїздками , мій перший крок думає про те , як ви повинні зробити , щоб не припинити писати . Тоді я починаю розробляти мої наступні написання проектів і йде за мною величезне небажання і нічого не робити взагалі .... Я прийшов до землі , на якій відпочивають всі кінець року ( у цих іноземних бортовий комп'ютер , відсутні деякі символи і букви , тому вибачте ), я залишаюся тут довгий час і планувати свій наступний хід, щоб уникнути застаріли або застаріли для іншої частини мого життя ...

 
Сьогодні я був на пляжі недавно осінило . Море було дуже спокійним і мирним , хвилі приходили і йшли з його заколисуючий звук. Сонце почали з'являтися і кольору неба з хмарами , здавалося калейдоскопічною килими з багатьма спалахами різних відтінків , починаючи наскільки ранок прогресувало . Вода була теплою і привабливою купанням , так само, як вони зробили кілька пелікани не впоратися рибалок ловити рибу дав свої довгі , покриті тонкою гнучкою menbrana крок , з якими стикаються , щоб розмістити кілька дуже недалеко від берега риб піків при enguian , в якому кожен з їх занурень. На відстані рибальський човен , що сховалися в попередні дні , як погана погода змусила охоронця . Сьогодні все було життя , світіння і багато заходів для згаяне ... Мій ходьби був довгим і дуже успішним , люди були доброзичливі , і пляжні бігуни завжди вітаю всіх , хто перетинає їх ентузіазмом і ввічливо : Доброе утро! Привіт !

 
Участь у розмові на пляжі з блондинкою і вступу у доросле життя , тіло якого продемонстрував фізичну роботу протягом усього життя спортсмена: Він дав враження , що молодше свого віку ви дійсно мав. Вона приходить з Росії і знаходиться з візитом в ці райські землі відвідавши його дочка , яка займається комп'ютерною науки і сталося в цій країні протягом 20 років. Він вчить ділового адміністрування в місцевому університеті. Доросла російська жінка , був учителем математики в своїй країні і в даний час вилучені і постійно подорожує.

 
Вперше увійти в контакт з учителем , який зупинити мене , коли я попрямували до пляжу. У той час єдиним способом , щоб вітати нас визнання. Тоді , я повертався в знахідку при проведенні мою прогулянку на пляжі , і це було те , що я попросив , щоб дізнатися про його діяльність було присвячено учитель. Я сказав йому, що я писав , а потім вона направила мене , якщо я нічого не знав про Достоєвського , я відповів так, і вона сказала , чи читав я Ідіот і відповісти , що , а також Брати Карамазови Злочин і кара . Цитую наспівуючи Чайковського і раптом Мексиканська пісня Марія Griver : Jurame . Зустрів прекрасний момент розмови і людських контактів. У такі моменти і з природою навколо нас освітлений ранковим сонцем свіжі і grasnidos чайок і пеліканів дайвінгу для рибалок і птахів розігріву з сонячного тепла першої і човнів рибалок , світ здавався мені якомога ближче і мирного будинку для всіх , хто завжди представляв ... Раптово його телефон задзвонив , я жестом , щоб я залишив їй час, щоб відповісти , вона була дочкою радить у справі в цій країні із спеціалізованих магазинах і сказав мені і чекав біля входу на пляж. Я вибіг , визначити фігуру дочки на відстані і спостерігав , як вони були . Я підійшов , я стою і помічники , щоб зробити пляжну парасолю . Дочка поставив мені кілька запитань про мою діяльність , в той час як три ми сиділи на піску , в тій мірі , змушені показувати мої ідентифікуються , а потім каже , що мені remato дуже OSCO тон якби я був пенсіонер. Все змішалося , незважаючи на мою прекрасну і джентльменським поведінкою. Раптом щось , здавалося , не відповісти йому , щось про моєї професійної діяльності , а потім називають матір'ю в Росії і спілкуюся відступають. Все, що було величезне для мене , не дати кредит , що сталося , і особливо так раптово і так швидкоплинно . Проте помічників для збору свої речі з піску і я супроводжував її машину , може бути , щоб не відчувати себе так відхилив і накласти навіть трохи гідності. Обидва Росії розлучилися напружуючи мене за руку і казав мені , що він дав їм задоволення знати! Єдине , що я міг думати , щоб сказати їм було: До побачення і отримує справді! Без сумніву , ми всі Виступи і витонченість наших почуттів , навіть не з'являються , щоб стати справжньою людиною . Люди контакту з кого-небудь або чого-небудь. Шкода світ , незважаючи на свою природну красу не тільки бути корабель дурнів течією ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario