jueves, 27 de septiembre de 2012

Старший момент!


- У всякому разі, хлопець сказав, це все роз'яснює. Я сказав це в тисячі разів. Вони не будуть слухати мене: "Смерть велика фікція!
-Хм, я припускаю, що ви збираєтеся з езотеричними шевці! З цих чарівників, чаклунів, пророки, священики, алхіміки, віщунів, некромантов, астрологів, чаклунів або священиків. За дорученням божества ангельським керівництвом і полегшити паломництво людини через цю долину сліз ... І захистити вас від хвороб і нещасть. Звичайно, це включає в себе смерть і predecirles майбутньому.
Чи не ебут ці питання під час страждань і рабства, чорт візьми! Ви подивіться на ці бразильські пастирів церкви, які витрачають половину говорять дурні телебаченні Вона сказала дружина, дуже розсердився.

Вони закінчили вечерю, так само як і щоночі, в цьому скромному будинку. , Займався викладати філософію в початковій школі, і її критичні писати про знаменитості, у пасквіль торговий центр і думав про життя художників, з будь-якої точки світу. Він встав з-за столу і пішов на кухню, щоб приготувати каву, щоб її чоловік геній ... Він повернувся в кімнату з чашкою humeanate, він пішов, щоб сидіти в улюбленому кріслі. Кафедра була однією з тих широких і високих задньому сидінні майже круглі. Меблі були основним моментом свого скромного будинку. Мабуть, найдорожчим. Він був поміщений прямо перед вікном з видом на невеликий парк. Ми можемо сказати, що згадані стілець, повернувся спиною до всього і всіх. Він був поміщений в такому положенні, коли чоловік, дружина бігти, що кожен день, руйнівний менопаузи і немочі, яке зробило його більш нестерпним. Філософ, так виразитися, ще презирливо продовжував бачити обличчя своєї "улюбленої" дружини і відпочиває добре, їх bíscos очі, дивлячись на верхівки дерев, квітів, коли ніхто не перерізав дати наївна дівчина, і коли небо було чистим і синім, вони майже завжди було багато смогу, в цьому маленькому містечку, і, що найбільш поширеними були незліченні заводів по виробництву і експорту продукції і, отже, Chinataun викликається, коли його справжнє ім'я було Fortin квітів ...
Чоловік сидить у своєму просторі, зручні і цікавий крісло, у тому, як він це зробив, на спині, і це було дуже легко, щоб уникнути розмов з дружиною, але вони були монологи, дратівливим, стомлюючим і дратує, плюс нескінченні ...

-Ось ваш кави, моє життя, сказала вона з усією ніжністю, що ви можете піти в менопаузі жінки і п'ятдесятих років, зберігання, як нічні чашку на стіл, який був розміщений поруч із диваном, я вас попереджаю, що як говорити про смерть, з кавою, так, ви не зможете спати, а може бути, тому жнець сказати ні ... Ця кава вночі, хоча ви sostengas в іншому випадку, буде тримати неозброєним оком. Всі люди, які п'ють каву на ніч виявлені і не може заспокоїтися, перемішують, і ви, дорогі, ви не зможете виняток ...
Дама зробила глибокий вдих, який він завжди робив, перш ніж сказати щось дуже неприємне і додав:
-Ні, ти не станеться, щоб бути сексуально неспокійної ночі, бо тоді ми, як люди вашого віку - 60 років і не можу і всі ваші душі і винятковою ви робите з вашим худим середньої кишки Зупинка salpicarme сідниць з вашої смердючої сечі ... Ви думаєте, що ваш документ сказав вам, що ви виглядати молодше, ніж ти є, ти будеш схожий на тигра? ...
Немає відповіді.
- Ти мене слухаєш? Ти такий впертий і наполегливий, ніж коли-небудь, ви ігноруєте те, що я говорю. Ви не станеться сьогодні estarme jeringando, тому що я попереджаю вас, я ношу колготки, ці ajustaditas мене, так що ви не можете мити кишки untarme і мочитися мене, як ви робите кожен вечір ви слухаєте, ідіот? ...
Питання прийшов від дивлячись на спині великий стілець, який ви не могли бачити взагалі, невеликі і пухкі чоловіка.
«Так», відповів він нудним голосом.
Жінка, критика шоу, було досить просто старий. Вже непривабливий. Ви не могли б навіть назвати старенькою. Це був старий, і крапка. Коли мова йде про сідницях orinadas, хто знає, кого він мав на увазі. Ці посилання мали на увазі люди з життєвої сили і м'язової маси. Але вона може бути визначена тільки як жінку, тіло якої гладкі і позначати терміном грубої піщаної та старі, пов'язаними для літніх людей. Правда в тому, що менопауза, багато зробив хаос в ньому і, можливо, погані вібрації тих художників, які критикують нещадно кожен день.
Він поморщився дивно, роду, які роблять стару, з його зморшкувате обличчя, і, озирнувшись презирливо Philippicus продовжив свій монолог:
Ви погодитеся, що, як ви кажете "ми безсмертні", в цьому звалищі не може жити вічно, вірно?
Новий односкладових відповідей зі стільця:
-Так.
-Навесні і влітку, ви потієте і ви засмучені все і скрізь, немає вентиляції ... А взимку, поки сеча залишає вас холодно, нам потрібно тільки сеча кубики льоду і жити разом з полярними ведмедями і ескімосів. Але, звичайно: коли нікому не дозволено пройти через балаканина філософа, і найгірше, виходить за нього заміж, і знає майбутнє, яке чекає. Тому що, якщо я пам'ятаю, як ви і ваші криваві і помилковими пророцтвами, ми б жили у будинку в країну, навіть не згадується щось подібне середньовічного замку, особняк ви назвали красивим. Я пам'ятаю, ти згадував спадщину свого батька. Дурний мене, я буду вірити. А потім я дізнався, що ви не були батько і мати. Занадто пізно я зрозумів, ваша брехня. Ви були бідні, як щури campo.Tu фантастичні замок був карт звалилася в один удар. Ми повинні були встановити в цій халупі, з самого початку ... і свіже повітря в селі, як ви збираєтеся дихаємо щодня, ми звертаємося до цих смердючих випарів ми ковтаємо кожен день. Та так само як моя мати сказала мені: "Будьте обережні з цим ідіот, хто відчуває геній, дочка" ... Дурний, я вірив усьому. Я не знаю, плакати, тому що я зробив протягом тривалого часу, або померти від сміху, цього безумства, що я застряг на поточну дату.
Був короткий, але сильний кашель і сухий.
- Що? - Запитала жінка поспішила.
-Нічого. Я espantaste все, що ви говорите », сказав чоловік, в півсні.
- Ви дивіться, суки: дим із заводів ви працюєте в цій атмосфері як споживчих, так фінішу?. І що ще гірше, ми ніколи не зможемо вибратися з цього пекла. Я знаю, ти завжди говорив, що пекла не існує. Тому що ви тільки можете придумати таку нісенітницю, і що про це пеклі ти змусила мене жити в кращі роки в моєму житті. Не маю що сказати, вважаючи, matusalénico безсмертя?
"Ні", була відповідь, який вийшов з іншого боку стільця.
- Звичайно! Що міг відповісти, дорога, але ви знаєте, я відвідувати зовсім вірно, і не обов'язково все це має якесь відношення до "Критика розуму Канта», а? У мене є ще одна причина Св. Тереза ​​Ісуса! Якби не маленькі гроші, які я виграв його, роблячи здорову критику про світ розваг, хто знає, де ми будемо, звичайно, живуть в глибинах каналізації цьому брудному, пекельний місто.

Дружина, як він говорив, і зібрав усі вечері enceres, скатертина тримав у ящику шафи, а потім схопив корзину, в якій він був його син, сиділа в кріслі-гойдалці, за великий місце чоловіка , і почав патчити пару шкарпеток, без зупинки говорити.
- Нам потрібно диво, сер, - злобно дивлячись на стілець. Чи чули ви?
Тиша, ніякої реакції зі стільця.
- Ви роздратовані з моєї розмови?
-Ні.
- Було б добре, щоб розладнати вас! Тільки ти зволив поговорити зі мною. Ви думаєте, що ви пропонуєте з безсмертям, коли-небудь ми зможемо вибратися з бідності вони живуть?
Я не знаю.
-Ну, я знаю, "сказала жінка гірко, і я вважаю, всі ваші ідеї і, що смерть є фікцією, повним відрази трупів в кінцевому підсумку поруч один з одним або, як завжди, для мене за спиною, , щоб завершити нещастя ...

Неохоче дала строчка носка і майже вколов палець і продовжував тоном, ностальгія зараз:
Я пам'ятаю хлопців у моїй банді, всі були багаті і дуже доброзичливий. Вони були діти з багатих сімей. У них були гроші, щоб заощадити: дівчата купили нам все, що ми хотіли. Я танцював з ними, я хотів більшого. але, я просто хотів отримати задоволення, дуже мало було серйозно ... А в кінці, і як тільки я потрапив у ваші руки. Я вважала, що все дурниця, що ви знаєте напам'ять, особливо ті, принца: "Тільки з серцем, що можна бачити сутність життя". Я закохуюся в хлопця без роботи або вигоди. Якби ви знали, як мені шкода! Найгірший з моїх женихів, і, як я сказав, що моя бабуся, була в тисячу разів краще, ніж ви. Для музику доти такий щасливий і переїхав, тепер, здається, похорон гімн, коли я чую це у вашій компанії. Чи знаєте ви про нещасній жінці, що я став?
-Так.
-Я не можу більше, ви розумієте це?
-Так.
Був запеклий гарчання у відповідь віці від дружини.
- Ти жалюгідний кричав.
- Я просто не розуміють мене, жінко! І, як ви кажете і говорите, просто дайте мені мені сказати, що смерть є великою фікцією, але я додам, що життя занадто, це все фікція, і що включає в себе і ви все дурниця ваші я вимовляв всі Jajajajjajaa на цей раз ... (сміється філософ початкової школи).

No hay comentarios:

Publicar un comentario