jueves, 20 de septiembre de 2012

Центральна точка

- Що?-Всі створенням нашого розуму."Але якщо хто знає розуму. Ніколи не сприймають насправді це припущення в тому, що ви називаєте розумом. Це має сенс, що ви говорите. Що ми сперечалися про? Це абсурд!- Що це абсурд? Матерія існує тільки як форма свідомості. Чи знаємо ми, що ви називаєте цю область?-Так, але не сприймає розум, як якщо б це були тіла або речовини, які можуть бути ідеї. Розум є лише абстрактне назву серії подій.-Ви завжди зможете знайти щось, на якому обговорити ...-Я визнаю, що те, що я прошу вас є незадовільним.- Незадовільний? Це навіть не заслуговує довіри!- Я згоден, що Йолопи знаходяться за межами допомогу?- А що генії допомагаємо собі! Ні?-Скажи, що на цей раз, вони допомагають один одному ...- Ми завжди сперечаємося, нічого собі ...!-Прийміть мої бунтівний дух, який узгоджується з статус-кво.-Який дух? Це нескінченна боротьба з тобою, друже, ти не перестанеш ...-Пам'ятаєте: "Полюби ближнього твого, як самого себе" ...Я вже пробував, так! і результат був дуже незадовільному ... Дозвольте мені нагадати вам, що коли у вас немає роботи, що дуже часто, тільки я refacciona вас і відноситься до вас добре, хоча дуже дратує результат. Хіба це не любов до ближнього?«Ну, добре, припустимо, трохи голодним, так ... але знання, а! ... Тепер, бідні, бідні, дуже бідні ...Я не кажу, що ти поганий. Просто пам'ятайте, я говорив вам, коли у вас є реконструйований це працює ...(Раптово, він є величезним натхненням): Щоб бути винятком у чомусь, ви повинні бути винятковими, і я ... Але між вами і винятковий чоловік, мій дорогий, багатим і могутнім другом, є різниця між Тигр і домашньої кішки. Ви думаєте, тому, що у вас є гроші, а деякі роботи, ви можете дозволити собі псувати, в тій мірі, сказати мені, голодний?-Немає відповіді.-Там ви-відновився з рядком нові ідеї. Ти впертий, як би ви не ігнорувати те, що я кажу, ви дізнаєтеся дуже мало. Ви слухаєте, марно?Це питання було дивитися на небо через вікно, яке показало перші краплі дощу упускає окуляри.«Так», відповів чоловічий голос нудно і прикро.- Я чую, як хто слухає дощ, правий - Продовження при наближенні до них на стільці, де він сидів його друг про дощ, ми сподіваємося, падає сильний шторм. Навколишнього середовища буде трохи охолонути. тому що ця спекотна погода, яку ми відчуваємо нестерпну як пекло, і раптом там просто нестерпно.-Ці метафорично кажучи, чи не так?-Так, як метафоричне, як це: Якщо припустити, що світ був схожий на будинок. Коли ви найменше цього очікують, оголосить в руїнах, і всі жителі кидали, поки ми доберемося до Марса, все це, щоб привести його вниз і залишити нас за течією в Червоній пустелі мерзенне - esboso sonrrisa трохи і продовжив. Ви погодитеся зі мною, що наш світ, і дуже небагато можуть жити decentemente.Tú, звичайно, тому що вони залишають тут вранці курс на домашньому полі, а іноді й просто спати. Ви проводите день дихання свіжого повітря, з цього місця, в якому ми всі живемо Данте.СЛУХАЛИ зі стільця короткий, сухий кашель.- Ти щось сказав, іншому - питання з великою стурбованістю.- Я закашлявся, ідіот, я глушить один gargajo відповіла вона.- Ви бачите? : Мої ідеї auxilian ви, щоб витерти слиз легких, є частиною забруднення вони викликають власні заводи. У цьому забруднене атмосфера, будемо все туберкульозом, втрачені і покалічені, як ви, скривився від болю і продовжував: незалежно від того, що наступного разу я даю двері перед його носом, але я повинен сказати, що я борюся, але не може залишити з цього отвору пекла ви недолюди допомогли зробити. І повірте, ви мене дурнем, але щось сьогодні, якщо ви погодитеся зі мною ...-Ні - Чи був негайне та рішуче відповідь, який прийшов з дивана.«Звичайно!- (Подумайте про це): Гаразд ... Що ви збираєтеся сказати ... Я сподіваюся, що у вас є деякі смішні, тому що, якщо ви проходите сьогодні, блін!-Ви голосно і фанк, ви весь час згадуєте гроші, які ви позичити мені ... Ви незначним раб ваші гроші, ви мерзенні з інтелектом простий черв'як, який ніколи не досягне рівня метелик. Ти мерзенне комаха недоїдають і інфікованих з власним отрутою.- Які вина у мене є, що бути недійсним і заробляти гроші? Я сказав, що ви університеті навчався філософ. Як вам не соромно, ви завжди були: мрійник ідеальний безлад!Ви чули, що - Cry роздратовано.- (Ковтання) Ви не заперечуєте, щоб продовжити боротьбу за те, що я підтримую, чи не так? Це моє єдине розвага. Ви не заперечуєте? Я повинен боротися до смерті, якщо необхідно. Зрозумійте, що більшість людських діяти таким чином. До нашої природи. Боротьба ми формуємо наш характер розвивається нас.- Що ви маєте на увазі, мудак? Дозвольте мені нагадати вам, що ми не існують в реальному житті? Тоді їсть розуму, ти ідіот! Ми творіння людського розуму!"Так, це дуже ефірних і метафізичні, для вас, чи не так?-Не тільки це, або метафізичне, або ефірну, але насправді безглуздо. Для мене блискуча зірка, яка веде мене, це те, що говорить мені спочатку шукати їжу, притулок і одяг для Царства Небесного буде слідувати ..."Ну, якщо я знаю, rspondió гірко, сумно мені, друг. Мені не вистачає економічної потужності, але замість цього завжди буде жебраком і в кінцевому підсумку вмирають від відрази себе, продовжував задумливо, будь нечесний може добитися успіху в цьому житті, якщо suficientmente крадіжка є великою, як ви зрозумієте, що я занадто добре знаємо ...Тиша на дивані.-У зв'язку з комунікативної і висвітлюють ці Сьогодні, я розповім вам дещо ще, якщо ви не заперечуєте, сказав твердо. Ви не заперечуєте?-Ні. Вперед. Atáscate бруд там, то я запрошу галаслива вечірка. Ви повинні бути голодними не правда? .. Ти завжди голодні ...- Так, ні, так, ні ... В розпачі вигукнув Чи немає у вас кров в жилах - продовження дуже дратує, кажу вам це робити як політик ...Знову тиша на дивані.Свобода - це хаос, для вас?Свобода - це хаос? Хм ... Я не знаю, incoroporándose небагато, як, дивлячись на привид крісло-філософ Чи навколо?- Yo!- Хто?"Ну, якщо я знаю, що я сказав з гіркотою І я думаю, що ми повинні допомагати і заохочувати осіб, щоб використовувати його на всі часи. І крім того, немає більшого щастя на цій землі, щоб боротися, щоб розвивати приховані сили життя, тому що боротьба є нерозлучним супутником прогресу і все це досягається за рахунок використання свободи. Ми повинні покінчити з мракобіссям і політичного гноблення.-Jijoles! Ти один скучаю за тобою додати в своєму виступі, що Царство Боже були неправильно витлумачені і що на його місці була встановлена ​​між нами Царство фарисеїв ...«Ти нестерпна!-Майже закричав йому в обличчя.-Ба! - Відповідь була зневажливо пасажирів кафедрою був крякнув і пішов на все, що ви знаєте і що ви цього не зробите, зробити це, ви думаєте, що в один прекрасний день світ прийде до своєї перехресті? Але не настільки, щоб сказати так! Ви повинні щось зробити, запропонувати щось по крайней мере, і нехай все повітря з певними особами цинізму.- Боже мій, вигукнув він шторм тут - небо стало падати. Він рухався по кімнаті, щоб на очах у його друга, який сидів на дивані-obervándolo уважно: ми вважаємо, що все ідеально підходять для правоохоронних органів, забуваючи в першу чергу щастя, щоб виконати наші обов'язки з чесністю. Ми повинні спочатку навчитися бути достойною і справедливою, чи будемо ми робити приємність або біль, який ми шляху. Це був би вихід для людства, незалежно від того, прибуток або збиток, ми перестали б бути звірі і почали б бути богами ...Ми не могли продовжувати ......Руки його друга, який піднявся, як пружина стілець, заволоділа його і стиснула його шию і з диким силу. Ні звуку вийшов з того ніколи не закривали горло, що намисто назавжди смертних рук .. Стілець гойдався з ритмічними рухами вперед і назад. Друг sonrrió задоволений своєю роботою. Неприємним видовищем впав чорно мовою і очима витрішкуваті, був подальший неприємно, коли у відкрите вікно, чоловік пішов блідий і неголений, з садом, руки робили честь, ще раз, шиї sonrriente і успішної друга, який був задушений сюрприз ....Розсудливість, проникливість і хитрість змія має кращу удачу в цьому світі, що благодать, винахідливість і простота голуба ... наші голови причин, які не до кінця розуміють, що це центральна точка .. .

No hay comentarios:

Publicar un comentario