miércoles, 13 de noviembre de 2013

ДОЛЯ

Ситуація , при якій людина стає таким неминучим в результаті ланцюга подій , враховуючи те , що говорять , передбачуваних і невідомі сили , які будуть визначати, що має статися : Це те , що визначається в деякому роді , з ім'я адресата ...

Але , для мене , призначення , використовується більш неминучою , з навчанням , яке повинно здійснюватися в нашій скороминущої життя під час нашого перебування на цій землі.

Ми вже згадували , у багатьох випадках , існують обставини і ситуації в житті , представлені таким чином, що можна було тільки пояснити існування щось зумовлене можна було бути на чолі з такою-то вулиці , але взяв неправильний і пуф ! стався нещасний випадок. , Яке було дано ім'я адресата , люди навіть добирався , щоб сказати , що ця подія була дано , аварії повинні були представити , було неминуче і майже завжди додають , для деяких речей буває! ...

Правда в таких питаннях , те, що немає ніякого призначення. Ми істоти , що так, піддаються навчання і життя просто велика пригода , із закінченням так упевнений: смерть ...

Ніхто не запрошує нас прийти до життя , ми опиняємося в результаті злиття сперматозоїда і яйця , задається двома жіночого та чоловічого тварин називається , що призводить до тривалих періодом дев'ять місяців в утробі жінки , через всі структури тварин створення: Ми птахів , земноводних , ссавців , досягнувши тваринної формі званий людський ...

Ми схильні безліч перешкод і кордонів. Наші фізичні та інтелектуальні навички розвиваються в дуже повільним і поступовим. Ніколи не отримував розвивати всі наші можливості , в тій мірі , не маючи - переважна більшість у будь-якому фізичні особливості або розумових здібностей , щоб ми могли доставити смертельний перевагу над іншими видами на планеті. Ми повинні піклуватися і захищати наші батьки , велика частина нашого існування , від моменту виникнення до самого кінця зрілому віці , і багато хто не слід надавати допомогу протягом усього життя ...

До всього цього слід додати помилки нашої освіти : Страхи і генерації ідей неповноцінності і слабкості . Наші батьки в кінцевому підсумку звертаються до молодих , безпомічний і боягузливих істот , змушуючи їх важко подолати психологічну травму на короткий термін перебування в цій площині. Все зосереджено допомога надається , бути дуже обережним з тим , що ви робите , то щось може sueder А як ні? Якщо в цьому житті все може трапитися і , більше того є побоювання , щоб страждати від болю , щоб придумати кульгавим або загинути , і що батьки не готовий до такого , є батьки , які навіть знищити своє життя , щоб мати справу з цим типом втрати .. .

Важко подолати по стопах нашого початкового навчання , більшу частину часу , якщо не весь час , дитинство стає синонімом долі. Пункт призначення , більш глибоке коріння в наших структурах і наші реальні можливості реалізації обмеженого : безглуздо , як безглуздо говорити ... дурний це нерозумно ... Консепсьон цільової формується класичне заземлення незалежно , що все більше швидше , це відображення криве дзеркало нашої культури.

Життя це пригода , і це призвело до смерті , подобається нам це чи ні. Звичайно , ми будемо , в якийсь момент , види , які будуть направляти те, що підносить мутації і таким чином її непереможність і вічне сталість , тут і на інших планетах. Але на час, за який ми рухаємося , ми все ще на порозі режисер і що піднімає його , тому- забобони , ми затримаємо явищі , що світ з іншими курсами та інші горизонти навіть століть .

 Але якщо життя забезпечується призвело до смерті , то відмінним вибором існування , буде , незалежно від забобонів нашої культури , і час очікування , достатньо мудрості , щоб вибрати наші пригоди і насолоджуватися нею , знаючи нашу зникнення цього площині. Це , по-перше , поспішайте вибирати , як ми хочемо жити , щоб він міг померти з гідністю. І Ахи , який поєднує в собі саме поняття Призначення: Пункт призначення не вчаться зовсім !

Там повинно бути на зв'язку в житті , які стикаються з тією чи іншою обставин і які не обов'язково означає , що немає ніякої можливості модифікації: Є люди , які постійно бурмочучи про те , що життя дає вам і дратувати теми про неможливість жити як вони відбуваються з іншими. Це люди , які тримає все і всіх заздрити примхливий ...

Якщо у мене є можливість вибирати , і вибрати те , що мені дійсно подобається , страхування життя , зрештою sonrreirme : я стаю Я хочу бути і дати собі тіло і Alama кінематографістам такої діяльності. Звичайно , це може включати в себе ряд перешкод , більш однак , якщо я припускаю , що це навчання не пункт призначення - Saber , що частина моїх пригод , у тому числі відповідальність до них обличчям , через те , що він повинен виконати свою місію стати краще і більш повне буття і яким чином? вирішенні таких перешкод , а не спростувати чи не бажають приймати.

Йдеться про визнання , що життя кидає мене . Що таке дизайн , що у мене є до обличчя і вирішити . Ось у чому питання. Не страждає або victimizàndome насолоджуватися життям за те , що розміщена на сайті, в яких життя поставило мене ... Щось не те , що я повинен вчитися і полірувати під час мого недовгого перебування на цьому плані зйомки. І що я повинен робити в пригоді ви вирішите зробити її набагато більш привабливою і захоплюючою : з грошима і без грошей , здоровий і нездоровий , слабкий або сильний.
Але він стикається з проблемами , навчаючись у всіх з них від моменту до моменту ...

Потужність має ряд переваг сприймати життя з точки зору , що я пропоную : По-перше , якщо це те , що я повинен для нігтів на мене , не було ніякої можливості зробити інакше , тобто , якщо я не так багато матеріальних ресурсів і я повинен мати справу з життям великого економічні вимоги , якщо я переїхав навіть мало того , що я повинен жити для pulirme більше не трапиться , і моя місія , має бути , було те , що я не повинен вирішити основні цілі в моєму житті , щоб зустріти мого навчання . По-друге , якщо я хороший спостерігач буде сприймати , що мої тести , мої проблеми , пов'язані довідкових цілях, тобто я можу ясно бачити , то тоді я можу прискорити вирішення і навіть модифікувати їх : у мене немає фінансових ресурсів , потім швидко я повинен присвятити себе в ситуації або обставин , які створюють собі полегшити , а не ускладнити мені , що я і навіть помістити мене на посади, які підбурюють мене змінити обставини або змінити. По-третє , що , якщо я зустрічаю свого навчання , і я не ускладнить існування , саме життя даруй мені інші можливості для продовження pulièndome і виконати мою еволюцію , щоб стати справжньою людиною . Я змінити сторінку ..

Типово Ніщо в житті , нібито заховані або невідомих сил , ми не істот призвело до смерті і бідними немає ` , і ми дізналися , щоб виступати в якості групи для розгляду ризиків і небезпек в цьому світі і постати перед нашим опонентам силою як інші види , як з тими з наших власних іанігілюють . Це час , щоб прийняти нашу місію без жалю , ми істоти , що ми вчимося вирішувати , що пропонує життя , все оформлено в захоплюючу пригоду, яка у зв'язку з цікавою вчуся щодня змушує нас істотами краще і запрошує нас наші мізки в найповнішому розвитку з набагато кращі результати , продовжити подорожувати сміливо , з любов'ю , для симфонічного космосу ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario