lunes, 21 de octubre de 2013

BIT МОГО ЖИТТЯ III

Вважається , що перші люди , які приїхали до Америки , були дикунами . Прийшов з холодної і безплідною території , в Азії або в джунглях і теплих регіонах Африки. Земля буде знайти на півночі , вони були краще , ніж у них. Вони вирішили рухатися на південь, йдучи цареві Sol Його подорож тривала сотні років. Деякі з цих диких орд , струм досягав мексиканської землі , щоб заповнити estendièndose в Центральній Америці , кращі житлові приміщення. Вони думали , що прибули в рай. Мексика землях , були красиві: дуже комфортний клімат , смачна , в основному , легкою. Племена почали великий розвиток і росла значно . Один з них почався в долині Мехіко озера Тескоко : рослинність там , дуже заповнювалася . Озеро утворилося кілька острівців внутрішнього світу , надавши йому дуже приємно дивитися. Навколо декількох лісу покривали схили вулканів : Xitle , Попокатепетль і Iztaccihuatl . Печери були рясні, і використовується для guareserse . Були інші дрібніші озера в області , наприклад , Xochimilco і Chalco . Життя було в достатку водоплавних птахів.

На цих землях , було те , що перші поселенці влаштувалися великі долині Мехіко , в оточенні кількох пагорбах hermosisimos як fromtheAjusco , купалися незліченні Дике життя , різноманітність птахів , птахів і тварин різних видів , в яких переважали олені , койоти , оцелоти , кролики , білки і ховрахи : Долина Мексики , був справжнім місцем богів ...

Для мене , я завжди напав на питання: чому там , якщо ви говорите , що ми всі азіатський або африканський континент , де ми зустрілися з європейцями , який витягнув в інші країни , ми були настільки відрізняються від них і навіть форми життя дуже різні? Ми не виявили за кермом , і метали та їх комбінації або в'ючних тварин ... ми виходили з того ж запас або справді , життя з'явилася не тільки в тих континентах , а й у різних частинах земної кулі?

Нинішні жителі мексиканської столиці , племена перейти Nahuatlacas дзвінків . Він сказав , що було сім: Acolhuas , що поряд з чичимеков заснували королівство Тескоко (замість скелі) . Tecpanecas які заснували королівство Atzcapotzalco (замість мурах ) . Xochimilcas які оселилися на берегах озера , до якого вони дали назву Xochimilco ( місце родючому грунті квіти). Chalcas займав березі озера Chalco ( місце на березі озера). Talxcaltecas які оселилися в царстві Тлакскала (замість хліба або стебел кукурудзи і коржики ) . Tlahuicas ( місці будинку кольорів) , які були встановлені в районі Куернавака ( замаскований ) . І ацтеки (від Ацтлана ) , засновники великих Теночтітлан , який тривав більше трьох століть домінувати весь плато жорсткої теократичної військово -еліти ...

Ацтеки , спочатку жили багато років переслідуванням з боку противників племен. Але ці страждання , вони зробили дуже сильний , жорсткий і безжалісний . Легенда свідчить , що красивий птах щебетала одна Останні новини : tihui ! Tihui ? хто тоді хотів сказати: іди , іди ! І ось , група мисливців ходити на березі озера , відкрив кілька філій і позаду них , виявив орел на кактусі і пожирає змію і дивитися на сонце Це був знак того , що Бог попросив її Уицилопочтли (синій Colibrì ліворуч) вони мали на увазі. Ахи , повинна встановити своє місто і назвав би Теночтітлан ...

Тесосомока ( пан quiebrapiedras ) Atzcapotzalco монарха , був власником землі. Коли ацтеки знайшли ознак того , що запитав тлатоани ( пан Кінг ) , дозвіл заснувати місто Теночтітлан , отримав їх в обмін буде платити данину. Місце було дуже болотиста і було повно змій і паразитів , так само як ацтеки їли , на подив сусідніх племен , залишаючи місце , придатне для житла. Вони розділили острів на чотири чверті або calpullis . З часом , ацтеки вдалося встановити міцні зв'язки з Тескоко і закінчилося правління Aztcapotzalco і підкорив суперник міста Тлателолко ( в курганах землею або піском) , утворюючи долини федерація . Найбільший вплив Теночтітлан був ...

Монтесума Ilhuicamina , що означає : Archer Неба , видатний воїн , було об'єднувача і розширювач імперії ацтеків , підпорядкувавши всіх людей з долини на землях далекосяжні територій між Мексиканською затокою і Тихим океаном. Команда створення системи акведуків поставляти прісну воду для Теночтитлана його керівництвом і ацтекського календаря був створений. Він був воїном і дуже войовничий народ , любив приносити жертви богам своїм переможеним , extryèndoles серце і відрізавши голову. Мав населенням більше одного мільйона жителів.

В основі моїх предків були живити кукурудза , квасоля , перець чилі і амарант . Стебла кукурудзи використовуються сировина , земля , смажені або запечені . Старших керівників , з'їли безліч м'яса: олені , кролики , перепела , риба , індичка ... Люди так само , як дефіцитні ресурси , зловив ігуан , змій і полівок . З'їв коріння , трави , харчові грязьових озер і Nopales . Багатим , носити одяг з бавовни , багато прикрашені . Медіа -ресурс , носив простий одяг бавовни і бідних , одяг з агави і пальмових волокон. Вони носили сандалі , сандалі і взуття . Але переважна більшість , були босоніж і жили в хатинах і халупах тростини , без меблів. Середній клас жив у саманових будинків , посилений з дрібними каменями. Багатими , жили в кам'яних палацах , з меблями. Їжа була приготована в Metates , міномети і сковорідки . Пили рідин кераміки банки і миски. Жінки піддаються влада і обслуговування чоловіків. Сільське господарство є основною роботою . Не знають і не залізо або сільськогосподарських знарядь . Основні інструменти
були Coatl , мотика , і Huitli , свого роду лопату. Обладнання компанії було просто і легко , дуже примітивно. Там не було ніяких в'ючних тварин або вагонів , колесо не було. Носильники були чоловіками судилося зробити вантажного транспорту. Кінь була невідома , ослів і корів. Ацтеки були царі їх кур'єрської служби свіжої риби привів до них Mèxico затоки або військової інформації , вони отримали назву Painanis це означало , що з легкою ходою та релігійної інформації угоди. Були й інші термінові Yciucatitlantis несучими інформацію Tequihuatitlantis війни і битв , які повідомили або військових функцій ...

Торгівля , став важливою діяльності . Вони були великі каравани з носіями, купці ( Pochtecas ) і продавців . Вони використовували бартерної системи , яка була інтенсивною. Какао -боби використовували як валюту в декількох питаннях продажу . Багато з цих караванів , також були використані для проведення територіальних завоювань . Їх досвідчені гінці були шпигунами і в той час як великий контингент прогресувала , вони повернулися працює надати докладну інформацію про існуючі сіл воєначальників , який разом зі своєю могутньої армії , потім піддають поневолити ...

У Мексиці міст мали постійні ринки , а також кілька іншим разом. Ринок Тлателолко , розташований у центрі , було чудово , було складено тисячі постачальників з усіх регіонів широкого імперії. Це був величезний калейдоскоп товари , продукти харчування , напої , одяг , взуття . тварин. Ці торговці , були високо захищений з боку влади і священиків. Фінансовий ходу має велике значення для економіки і суспільства Теночтітлан ...

Ну на місці великий ринок Тлателолко , поруч , поруч , це околиці Тепіто . Мої двори . А ми , ми є спадкоємцями тих стародавніх воїнів , сміливий , войовничий і дуже досвідчені трейдери , гордість нашої великої раси ...

Тлателолко , також включає в себе Nonoalco області і відомий як Nonoalco - Тлателолко , де знаходиться Пласа- де- лас- Трес Culturas у вас в підвалі , з пірамідами і руїни , була сценою бійні студентом в 1968 році. ..

Тепер є в цілому по області , житлова одиниця: Пристрій Тлателолко . Перетин те, що зараз Пасео -де - ла- Реформа розширення , саме округа Тепіто . Мій провулок , де Карбаджал , хрести Peralvillo , від проспекту Реформа , до зміщення вулиці. І там , був дуже великий середній школі вони вчилися в незліченних студентів по всій Морелос і Peralvillo exhipodromo ... Поряд з Ecuela , був хлібозавод. Гігантські пекарні.

Пам'ятаю , як з провулка і повернув праворуч і попрямував туди , де хліб поставляється у вантажівках . Судячи по запаху з труби дим , я зрозумів , що пора кинути . Пекарів було кілька друзів , і я завжди пригощала одна тепла рол. У пекарні працювали кілька відомих бійців : Ray Мендоса і Black Shadow ... були моїми героями ...

Матовий віці 9 років. Участь у державних початкових шкіл в колонії Peralvillo exhipodromo . Мої тітки і я , ми збиралися ходьбі рано . Проїжджаючи через карусель і Круглий Кальсада- де- Гуадалупе , що колонія була поруч з нашим . Жоден з моїх однокласників не вважаю , що я знав , що ці дві фігури мексиканської боротьби . У той час , діти , яких ми присвятили себе заповнити альбом з принтами точно бійців. Боролися за статуетки та інші намагалися торгувати на краще дивідендів або також ми грали в оборками з монетами в обігу в НД або орла. З нагоди , я купив пакет відбитків , і я взяв на Luchador високо цінується усіма. Компанії , яка спонсорувала альбому не викорінені і що кожна людина хотів досягти з ним завершила альбому. Багато хто хотів торгувати мені борець в обмін на велику кількість відбитків . Насправді , я рідко достатньо , щоб купити пакетики мене , мій альбом був майже порожній , тому я погодився на бартер , з яким він запропонував мені змінити. Відбитки було стільки , що я закінчив майже всю колекцію , але я завжди робив відсутність борець , який змінив ... нагорода , правда , була маска саме цього знаменитого винищувача.

Я дійсно мало дбали для друкованих видань. Якщо я не отримаю приз незручно , але Рей Мендоса і Супер Black Shadow були моїм улюбленим і мав недалеко від мого будинку в плоть і міг бачити кожен день в пекарні . Рей , не використав маску , тільки дуже разючих шарів прикрашеної паєтками і велика чубата sobreaslia ви передніх і два дюйми . Тінь носив маску чорного кольору сталі був борцем з атлетичної органом , який виглядав вражаючим в кільці ; також бути дуже гнучкими . З його сильним , м'язистим тілом , я знав , хто був у пекарні . У будь-якому OCASION , боротьба маски маски Духа , втрачено , було огидним для мене , я помирав , не міг в це повірити , мені було дуже сумно , Black Shadow був непереможний , Святий Клац! ...

В одному випадку , не мають нічого спільного , я перетинаю двір , щоб пограти шкільного саду Сантьяго , який був на іншій стороні школи. Тут був військовим і Францисканський костел і сад з кількома гойдалками , гойдалки та інші ігри . Таємно ввійшли у великий двір університетського містечка протягом декількох просторах між сталевої арматури . Моє тіло було дуже тонким і абсолютно пристосовувати . Він повинен був прибути швидко і в правильному напрямку , в іншому випадку , повернення було дуже pérdida величезну кількість часу . Погано було повернення , тому що консьєржа перегородила шлях , і тоді я був змушений підтримати мій провулок , даючи все більшу коліна і дуже втомився , коли я прийшов. Я повинен також сказати , що частина пригод було обійти моніторингу двірником , тому що, якщо я був здивований , я був з noogies і дуже боляче.

У церкві , яка була поруч з садом , ченці повинні були скляну труну , тіло святого: Сан -Себастьян- де- Апарісіо . Сказав , що він був францисканський Благословенного дуже чудово. Мені дійсно сподобалося , що він іде. Він був зроблений з воску і здавалося , що він спав , не на мене враження дуже . Я опустився на коліна і дивився і дивився , як ніби чекаючи, щоб він прокинувся. Ніколи не питав , диво , я не можу думати ні про що , мій внутрішній світ був дуже , і моя уява надав мені все, все, що міг подумки інтер'єру Записи тест послужить мені вирішити зовнішнього світу , багато хто жив без потреби або недоліків або я їх не помічав. Але хто повинен був сказати , що , коли ми переїхали в місто Пуебла , частина моєї середньої школи , виконують саме Centro Escolar Сан -Себастьян- де- Апарісіо , королівська резиденція Святого реальні Ахи , якщо той факт , забезпечується воску ваші кістки Ахи якщо це правда і здається , що час не робить хаос на що залишилося від його тіла також повідомляє , що , якщо ви просите Санто диво для моєї матері , що вони збиралися працювати і дав мені , бо там оперованих і здоровими. Слід підкреслити , що в нашій родині ми практикували не який-небудь релігією , були католиками , але тільки хрещення , ніколи не відвідували релігійні будь-яких церемоній , хоча я пам'ятаю , що в цій церкві я зробив своє перше причастя , але у колективному акті , в тій мірі , моя бабуся сказала :
- Це спілкування не подають !

Ну в той день , повертаючись із саду Сантьяго Тлателолко , я був у страшній потреби повернутися довгий шлях. Я вирішив повернути ту частину , яка з'єднала мене з пекарнею , але те , що піднімає вам побачити один з моїх друзів дати мені рулон calintito . Це було майже сім вечора і темніє. Дійшовши до кута , щоб зігнути зміщення вулиці , раптом я побачив двох чоловіків виходить з жолоба доставки вантажівок , стверджував , гірко і наполегливо , відокремити , як забрав з його одягу , ножі , як і ті , що використовуються перукарями . Зліва один над одним. Органів зіткнулися і були знову поза , він піднімає руки літати в повітрі. Вони повернулися в навантаженні і гуркіт ще раз , ясно бачив , як один з них , схопившись за живіт і почав йти набагато живота кров , збиваючи його кесаревого розтину. Я навіть не дихає , я не рухався з місця , що було в самому кутку , куди я збирався повернути . Я росла повільно тому. Нападник виявився підходити свою жертву і увергнути ніж знову в тому ж місці. Це вийшло все у нас є всередині , пророслі товсту нитку і кілька гофрованих гумових шлангів. У той час я вже біг до Peralvillo вулицю , яка була прямо на мене. Інший хлопець побіг по вулиці зміщення в протилежному напрямку , як і до мого провулку . В одну мить, і я був удома . Я побіг , як газель , як переляканий кролик. Моя бабуся готувала у вашій швейної машини :
- Подивіться на це особа до, чому , ви бачили диявола ?
Бабуся- не відразу відповіла йому - Я бачив смерть ...
- Це не є незвичайним , що скрізь ходить sonrriendo сказав моїй бабусі . Мийте руки і обличчя , що все брудне , ми йдемо до чаю ...

Я ніколи нічого не говорив про те , що він був свідком , ніколи більше не випустити мене , щоб грати. Машини швидкої допомоги почали прибувати зміщення вулиці , виття сирен був оглушливим . Поліцейські приходили і йшли по алеї і шукає когось. Моя бабуся сказала :
- Що - я речі сталися , ТУ не відповіли йому . Я радий , що ви прийшли вчасно , синку! ...

Без сумніву , в моєму районі , що могло трапитися , ми були купці , продавці , жорстокої і сварливої ​​, дуже сварлива , до смерті ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario