martes, 29 de octubre de 2013

ДЕЯКІ З МОГО ЖИТТЯ

Наприкінці чотирнадцятого і початку п'ятнадцятого століття , дві великі держави тих , то в Старому Світі , папства і імперії , втрачають міцність . Новий клас , буржуазія , буде втрутитися і почне набувати форму капіталізму , зростання торгівлі і міст : в епоху інновацій і відкриттів. Зниження фаза обскурантизму , але не зникають , підневільний стан або інквізиції проти єретиків і починає разом з сучасної епохи : Прогрес , комунікацію , розуму і гуманізму , роблять вигляд у всій красі. Вони з'являються в картині , Данте , Петрарка , Джотто Боттічеллі , Лоренцо де Медічі , Торквемада , Леонардо да Вінчі , Мікеланджело , Рафаель , Макіавеллі . Ми розробляємо інтелектуальне і художнє рух, створений під класичної давнини . З'являється друку . Це повстання людства тих напрямках , проти феодальних регулювання та жорсткість. Це перший політ людини , до насолоди життям , до знань , вірити в себе . Вона досліджує і сміливо висловлює правду життя і смерті , від уявлення про Бога і Біблії , як це було протягом довгого часу в середні століття на основі Схоластика , алхімії і астрології ...

У нашій американській території , біг 1440 , Nezahualcoyotl ( Coyote поста) , лорд Тескоко , поет , вчений і архітектор , приносить її творіння і праці , підкресливши віддзеркалень , що робить про життя :
                                                            ¨ дійсно вони жити на землі?
                                                             не вічне на землі : Просто трохи тут.
                                                             Джейд навіть усуває
                                                             золото навіть усуває
                                                             Оперення навіть сльози Кетцаль
                                                             не вічне на землі : Просто трохи тут ¨

Мексика Tenochcas , мої предки , були групи науатль більш важливим у доіспанський Мексиці. Прийшов з Ацтлана ( місце білизни або місце чаплі ) . Це було село в дії і вчинки гідні захоплення. Вони були героїчні і зробили все можливе , щоб несприятливих ситуацій і небезпечно. Влада були більш потужним в Центральній Америці , носії великих культур Американського континенту завоювати територію , що виходять за межі їх природних регіонів , що виходять за рамки території Гватемали і Гондурасу. Вони були коханцями міфів , легенд , астрології , книги , танці , музика і поезія.

Основна організаційна форма була Calpulli . Складався з клану або групи сімей , які раніше мали спільного предка і займалися в торгах , такі як ювелір , різьблення по каменю , текстилю , медицини , торгівлі та сільського господарства . Їх члени , тісно співпрацюючи один з одним і взаємно захищені . Уряд громада була в руках calpullec обрані з сімей contituyendo спільної команди . Земля була в повній власності Calpulli . Ділянки calpullec вручив його главою сім'ї . Вівіан вашого продукту , але вони не могли продати або культивувати зупинки. Деякі частини виробництво , була призначена для підтримки державних послуг , релігійної чи адміністративних цілях. На цій основі був побудований через соціальні піраміди був розроблений досить швидко. При тому , що влада , зміцнити аристократії воїна і адміністративну роботу жили селяни зобов'язані платити податки уряду . Були раби , в основному військовополонених , призначених для принесення в жертву богам. Інші , щоб не закрити свої борги , щоб заплатити. Ті , хто вчинив злочин і ті , хто продав себе , бути в стражданні . Це сталося , коли мало їжі або посух . Раби повинні були зробити роботу для правлячого класу і доставити продукти їх культур , а також побудувати палаци та храми.

Місто Теночтітлан , ацтеків місце влади , була приголомшливою краси , побудований на пірамідальної або конічної баз. Вона була прикрашена кілька пірамід покриттям картини , які домінували в червоному і синьому кольорах. Ці будівлі , унікальних у світі в той час , встав скрізь , як Templo мера , в даний час знаходиться в центрі міста , поруч з собором. Там був знайдений Коатліке , мати Уицилопочтли , головного бога ацтеків. Його голова надається утворена двома зміями , спідницю виткала декілька змій і ноги символізують кігті є природними силами життя і смерті і єдність світу .

Правителі будували палаци , жили самостійно. Були також популярні житлового будівництва , де кілька сімей жили. Ці номери були великий двір у центрі , який функціонує в якості наради для обговорення або проведення фестивалів і церемоній . За межами міста , були будинки простих людей і за її межами , хатини незнайомців . Селяни жили difrentes розкиданих районів у сільській місцевості.
У головному міському центрі , центральні осі називалися дороги , яка вела від центру міста , у напрямку чотирьох сторін світу ...

Ацтеки стали домінувати траволікування чудовою ідентифікації та використання багатьох рослин використовуються в лікувальних і зцілення. Вони зустрілися і електростанції , які використовували галюциногени у своїх ритуалах і релігійних церемоніях , для введення комунікацію зі своїми богами. Temaxcal ванни ( пар храм ) були врятовані і були оброблені відьми і чаклуни , Ахи лікарських рослин , використовуваних безпосередньо або галюциногенні влади ... Вони були дуже забобонні , прикладної , магії і астрології чистою. Вважається , що життя людей регулюється дата його народження і положення планет були дні , та інших мерзенних сприятливих для певних видів діяльності і може вибрати відповідну дату для виконання безпечно. Звідси важливість ацтекскій календар для прийняття рішень. Вони вірили в багатьох богів , регулюючих перевезення різними аспектами природи і людського життя .

Мексиканська Educacion була диференційована за соціальним класом . Діти віком до шести років , були підготовлені в Tepochcalli : Вони грали простих завдань. Літній вік , вони вчать бути воїнами , хоробрими і слухняним. Дівчата готуються до виконання домашньої роботи і вести скромне життя . Сини дворян , взяли участь у Calmecac , отримати освіту , щоб виконувати функції уряду і команди. Були також , будинки хребта ( cuicacalli ) , стерео і танцю. Виховний ідеал був : Літні чоловіки в серці ¨ фірми , як камінь , серце сильно , як стовбур дерева , особа мудрого ¨ ...

Для Мешика - Tenochca важливим було те , що обряд людського жертвопринесення виконані, щоб догодити богам , корму або відправляти повідомлення: Вони були воїнами , захоплених у війнах. Щороку в Теночтітлан були принесені в жертву тисячі ув'язнених , тому харчування для Уицилопочтли : Гарячі коржі ¨ ¨ (воїни забійна вага ) , коли ви хочете і є, він задоволений. Троїстий союз ( Теночтитлана , Тескоко і Tacuba ) погодився обряд Floridas воєн , де гра була не добилися успіхів , але з укладеним ofrendar богів. Іноді жертву м'ясо вживали для досягнення близьких відносин з божеством йому запропонували обряду.

Що стосується Мексика , існують суперечності між інтерпретацією даних , але все вказує на ідентифікацію високо розвиненою культурою , з великим знанням включаючи астрономію , elaboraci календарні системи високої точності , супроводжується винаходом писемності і як щоб ввести цифри , символи і виконувати вища математика , обчислення дат з незвичайною точністю і повідомив .

Elaboraci його будівель і реалізацією своєї роботи , свідчать про існування організованого суспільства , здатного координувати роботу сотень і тисяч людей , і сила стабільної правлячої групи , яка дала більше єдності і згуртованості . Накопичений досвід і спосіб життя і менталітет , які були створені в той час , є важливим результатом особливостей мексиканського народу сьогодні ...

Я пам'ятаю районі , перетнули трохи вершків трамваї LINEAS із зеленим з боків. Його подорожі були Вілья- де- Гуадалупе Atzcapotzalco , через Peralvillo стріт. Вони перейшли всі Тепіто і потім вводять в розтягнути на околиці Ахи Lagunilla і поїхав через Мексику - Tacuba Causeway досягти Atzcapotzalco . В одному з цих трамваїв , я запитав оператор повинен припинити спів. , І я оселився в одному з етапів спуску і співали La Кама -де - Пьедра і Панчо Лопес. Я вибрав це місце , бо з Ахи ніхто не бачив мене , коли я був дуже шкода це робити , але я заробив трохи грошей , щоб заплатити Сербію запрошують коржі або безалкогольні напої , коли їжа в моєму будинку . Повний шлях до круглих і взяв мене півтори години для досягнення цієї мети.
- Хто купив соду ? Бабуся запитувала допитливим тони. Рауль відповісти на деякі з моїх тіточок ...
- Ти нічого не крадіжка чи не так?
- Ой , мама ! - Теті заборонив йому . Він зробив деякі доручення та страхування оплачені йому щось . Навіщо ти вкрав ? ...
У всякому разі , моя бабуся не хотіла б на все, що я співав у трамваях . Вона завжди говорила , що працює для нас браку ні в чому , і що ми відійти від алеї ми повинні були , тому що це було дуже небезпечно . Крім того , ми повинні вивчати і не йти далі, щоб Алла бомжі. Поїздка в Atzcapotzalco якщо він був знятий і було багато pulquerias і п'яниць. Деякі трейдери знали мене , і я навіть дбали , але це було ще небезпечно ризикувати так далеко. Мені дійсно дуже сподобалося купити прохолодні напої , змусило мене відчувати себе великим і важливим , поділити плоди моєї роботи , якою б вона була . Досягнуто разом з Сена як вага , кожен вартістю поновлення двадцять центів , вага до мене протягом п'яти . Мені сподобалося orangechitos ¨ ¨ , Sidral виробляв Mundet і були дуже смачними. Магазин купив Дону Chano мають присадкуватий і потворною собаки гавкали завжди блін, з нагоди , у мене була рогатка і ніхто не помітив , я дав йому resorterazo , але от невдача , є я кинув усі содою , яка поставила мене в коробку і рогатку лізі , хто знає , як це enrredaron в задні ноги тварини і , як за помахом чарівної палички , розтягується і впоратися з кажаном , я отримав величезний удар по одна з моїх очей , який залишив мене бачачи тисячі зірок , які незабаром зникли за кілька годин , натисніть собаки!

Життя в Кальєхон де Карбаджал Для мене все це була розвага : Я грав у спину , підшипник , йо -йо , ми змінили Coca Cola кришки пляшки і близько двадцяти центів на вантажівки були міцного пластику червоного і Дункан називали , був дуже хороший і зробив один з них був високі оцінки в банди . Ми також грали в кості , що sustraìmos їдять абрикоси і вода , яку ми малювали з різнокольоровими таблетками , були вони червоні , зелені і жовті. Червоні були краще , ніж інші , і робили ставку літав з деякими монети кидка . Але те , що зачарувало мене більше грав мармуру: Ми робили коло і ми б поставив запис , яка може бути з мармуру , поки ми не хотів і міг грати тільки мати , що вхід . Це було взяти стільки мармуру , як ми могли , не опинитися в пастці , щоб вразити ми хотіли з кола , якщо наші permanecia мармуру в коло , ми сказали ¨ ¨ Задихаючись , і ми втратили всі кульки , що ми не поставив би , не маючи можливості продовжувати грати .. . в інших випадках , ми грали Hoyito ¨ ¨ який повинен був зробити мармуру в отвір , а потім один з них став потужний ¨ ¨ хулігана , який просто вдарив іншого мармуру , можуть бути виготовлені з цього, причому у всіх випадках гра що не вдалося , не даючи супернику мармуру і потім ще доступ ямочка можете спробувати змінити хулігана і так далі. У грі кричали : чи не кради ¨ ¨ рукою дотягнутися складаються більш на рахунок тягнути і Сафін Safado ¨ , ¨ не прощається , коли випадково вистрілив , щоб зробити мармур , safaba них пальцем. І якщо хтось випадково поклав поглиблення знову кричав: Задуха ¨ ¨ і програли ... Термін transcurria відступають швидше , не усвідомлюючи цього , і моя бабуся збиралася шукай мене в zapes не робити домашнє завдання , як ніби це було важливо чи був коштувати більше, ніж моя гра ... Серед моїх спогадів , я до сих пір деякі з моїх фантастично красиві агати мармуру , які були названі , зроблено в Німеччині з твердого скла ... Блін завдання , жахливі школи ! Que демони поставивши його голову до моєї бабусі ? Чорт !

Провулок був складатися з кількох районів : 7-й , 10- й і 14 -й , надалі жив більш досвідчений і був найбільшим населенням . Замість цього наша складалася всього з п'яти будинків , двері яких стояв перед вулицею і мав дві всередині , на задньому дворі.
Один належав Донья Марина , жінка красива , насичений , струнка, з величезними грудьми , які продовжували робити в маленькій кімнаті , креми для обличчя , рук і тіла , то irlas продати в будь-яку сторону , що купили їх , плітки переправи всюди , це було свого роду людського кур'єром . З цією дамою , завжди з його обличчя виглядало жирної , змащені маски всіх видів. Він любив багато говорити , і , здавалося , все ара як він провів з моїми тітками пліткувати , просто моя бабуся покласти оглушити дуже погано , що зашкодило його мені , бо тоді дозволів , щоб вийти і грати або просто дефіцитним не було жодного.
- Ця жінка , а не для її рот дійсно засмучений моїй бабусі говорив . І ви до початку - посиланням на тіток - що зробити другий , або вважають , що вони збільшать свої образи Косметичні креми такий ... Що б ви намазувати товстим шаром сала в обличчя , гладка шкіра ставить ні? - парадів.
Це було невелике мовчання
- Але мама , ні, чорт забирай ! - Наївні швидко захистив моїх тіточок . Ці креми дуже добре , і ви , тому що ви помістіть його дійсно погано , але ви також повинні використовувати Ту , ваша шкіра дуже побоям , дивлюся в дзеркало , ти виглядаєш більш великий старий ти ...
Такий коментар , занадто наїлися до бабусі , і речі стали мурашки колір в будинку , я тільки що досягли , щоб покрити мої очі руками , про , мої тітки ...
Часу достатньо , щоб у мене , але спати ! Плакала моя бабуся дуже сильний недолік сну , що я відправляю на деякий час , тільки без креми креми ! Право , vanidosillas ?
- Так, завжди переміг МАМА- завершив мій дорогий тітки і я з ризиком не в змозі залишити , ба !

Інший будинок , що належав старий хрін , завжди одягнений в чорне. Її фігура була відьмою . Вони прочесали високий пучок і її волосся було страшними кольорові булочка plata.Ese було зроблено у верхній частині голови , більше була схожа на гніздо птаха або змії. Він не носив сережки , або будь-яке інше прикраса . Його обличчя було похмурим і не даючи мені жест , погляд далеким. Не дійсно виглядали як жінки. Він був власником всього цього житлового комплексу . Люди боялися і тільки спостерігав за їх повільну прогулянку по алеї , він поїхав, щоб ходити по магазинах , який був час від часу. Часто mì PEDIA мене зробити йому кілька доручень , як покупка овочами і яйцем магазин ¨ ¨ водолаз , який у Peralvillo Street , недалеко від кута pulqueria , поворот наліво. Вона дала мені 20 центів за послав і сказав мені , що він зробив це , тому що я не крав і буде завжди з cumplia всіх ваших замовлень. Для мене вона була налякана , але я був дуже вражений його зовнішності , особливо їх сукні у все чорне , взуття , шкарпетки , спідниці , блузки з довгим рукавом , у все чорне , волосся сиве волосся у високий пучок , і все це і мені здавалося , потворний старий жінкою , але , що так, пряміше , пряміше , як палиця і дуже чисті . Це дало друку , щоб бути живим , тому що у неї , а й бути мертвим , тому що ви зробили це з великою байдужістю , ніби нічого не було , тільки те , що його далекий погляд уявляв. Він встав о 5:00 і підмітати підлогу водою з провулка , що не було ніякого тротуару . Ніколи , пам'ятаю , він зупинився , і ніхто не наважувався на штурм , вони можуть відповісти заклинання або щось , engarrotàndolos ...

Початкової школи , який я відвідав , він був встановлений в колоніальної exhipodromo Peralvillo в цій колонії було жити роками пізніше. Це була державна школа, великий , з двома внутрішніми двориками. Діти погодилися більше фінансових ресурсів та інших цінностей. Моя бабуся не хотіли вивчати в нашому районі , говорили , що там були всі дикуни . Що відбувається , що мій дядько був названий Роберто Ортіс , але я називав його по імені і тому він був , зробив їх благодатне в дуже невдале OCASION , про своїх однокласників жахливо середнього , , який був точно розташовані на вулиці упередженості , грати , грати , зловив його і зробив крок на його хребет і зламав його ... Це було жахливо все це , моя бабуся подала до суду на директора школи і студентів були відраховані кампуса. У цьому випадку у мене дуже нечіткі спогади , було ще менше , хоча я пам'ятаю мій дядько джгут повинен був носити протягом тривалого часу.

Основний графік , було 8 ранку , о 12.30 Останні новини . У мене був , і я вибрав мої тітки , Чела і Росіта . Схрещені Круглий карусель , а потім ми пішли по шляху Кальсада- де- Гуадалупе і так як ми представили нас Peralvillo вулиці в районі. Поруч було кілька залізниць і деякі автомобілі , припарковані Ахи більше не працює або перебували в reapraciòn . Вся територія , скажімо , від задньої частини Баррі- де- Тепіто , були сонячні , де багато жебраків чи бродяг тиняються . Тепер Ахи , будівлі побудовані Тлателолко одиниці , але раніше , на мій Epoca , були свого роду залізничних тренер дворі станції Buena Vista , яка була розташована поруч з Colonia Герреро , вниз по мосту Nonoalco - Тлателолко , зліва. Це було менш ризикованим , візьміть карусель навпаки і потім продовжити шлях Peralvillo йти прямо , економлячи трохи часу , але виїжджаючи на цих пустирях і найвищою мірою небезпечно. Вступ до алеї , я відчував себе як риба у воді , і перше , що потрібно було залишити свій рюкзак , щоб мої тітки і піти прямо в безпосередній близькості від 14- який , до речі , погано війнуло дійсно , маючи в туалет біля входу до см. Дона Паола в ту годину , більш-менш одного дня , я робив деякі sopes для харчової ¨ ¨ Танис , його син , який прийшов і як. Околиці 14 , був дуже великим , мав великі дерев'яні ворота на вході , який відкрився permanecia весь день , але вночі він закрив на засув і запізнилися , довелося оплачувати послуги зберігача впустити їх. Туалети були просто Ахи - вдома не було ванної кімнати , в просторі між входом і у дворі , так що запах повинні вентилюватися за допомогою повітряного потоку , але насправді більше добре поширення і просочений в стінах. Це був величезний матеріал. Тоді був ще великий двір , у якого був великий центр пральня з загальним басейном , де дами на колінах , з алюмінієвих банок , вид , де сардини упаковані , приймаючи воду , щоб взяти її пральня кидати його в мили одяг. Навколо великого внутрішнього двору , були вдома , були деякі номери , не дуже великі , з його вхідних дверей , невеликий простір близько чотирьох кроків , а потім квадратної кімнати , високі стелі , які ледве вмістилися невелика їдальня зі стільцями , шафа і невеликий стіл , з мансардою вище для ліжок. Немає місця для печі , гриль у разі нафти або газу. Ось і все. Були багато номера , як , що в усьому районі , який був другий двір , так великий , як перший , але ніякої раковини для прання білизни. Цей суд використовував його , щоб зробити їх партій і зборів ...

Дона Паола , дістав портативна плита і сковорідка , і згасити столик і стільці, і ви знайдете в космічному просторі , ми з'їли їх riquisisimos sopes . Я дійсно дуже сподобався червоний соус. Torteba коржик з їх рук , розтовстіти , а потім розміщують їх у сковороді до cocian . Потім поміщали їх в тортильи , загорнуті в червоній серветкою , уникаючи таким чином , щоб охолодитися . Коли справа дійшла Taniz ¨ ¨ витягнув коржі і дав їм деякі щипати все навколо , щоб запобігти розлив соус , який може бути зеленим або червоним цибулею поклав їх та їхніх сиром , це були дивовижні sopes , дона Паола .
- У вас є , дрон - мені сказали. Я не знаю , що я хотів сказати це слово. Вона просто сміявся вголос більше. Потім Taniz ¨ ¨ який був одним з моїх кумирів в цьому районі , було дуже добре для удару , не було нікого , щоб перемогти , і що були й інші , в провулку , занадто добре , щоб битися . Я був їх prefridos потужний і відчував себе добре , щоб бути вашим другом . Ніхто не заплуталися з мене , просто мого віку або трохи більше великі , але ніхто не образив мене , через мою дружби з ним. ¨ ¨ Taniz компанія, що працює в електричних частин , як було 23 років , був сильним і красивим , його шкіра не була коричневою , але червонуватий , багато дівчат шукали його , але він був дуже серйозний і добре себе веде , не курив , або пити , багато вправ . Він майже не розмовляв , більше нічого не sonrreia з моїм стібків і твоя мама весь час я сказав : Zangano і сміх були кинуті з обох ...

Інші райони , 7 і 10 , були набагато краще представлені. Кращим було те , що з 7 , можна і самостійно. Були свої великі дерев'яні ворота , просторий коридор вхід , свій двір і будинки були набагато більш просторими з двома або трьома спальнями та ванною кімнатою включені. Орендарі , якщо вони хотіли , вони могли б зробити їх горище. Деякі номери з видом на вулицю. У цьому районі , купив кілька кубиків льоду приправлений палицею в центрі , як весло , зробив їх стара жінка , яка жила одна. Дали п'ять центів. В одному з цих будинків , моя хрещена жила Дельфіна . Ви можете увійти у Ваш будинок , у внутрішньому дворі або на вулиці. Ми майже , ми жили навпроти неї . Вона займається купівлею і продажем об'єктів кредитувати. Також радить думаю удачі і щоб очистити з травами і вигадки і продавав свічки за любов справами , а також гроші . Моя хрещена мати , був товстий , товстий , високий, чорнявий колір обличчя і короткими срібними волоссям. Це було негарно , її кругле обличчя з чорними ojotes , великі сережки і завжди дуже чисті і arregladita . У нього були у вашому розпорядженні кілька людей , які допомагали їм у всіх особистих справах , один був Мама Серхіо та інших , прийомна дочка , Ірен . Серхіо не було , як і його особистий секретар , який отримував клієнтами , але насправді не допомагає взагалі , і якщо ви витрачаєте гроші. Рене був також чорний чоловік , ще один прийомний син , брат Ірини , яка була дуже старанною , відвідуючи Національний Політехнічний , але також дуже бунтівний і дратує , турбує мене , що характер . Я завжди намагався , щоб приховати його , щоб уникнути цього. Моя хрещена було більш ніж достатньо грошей . Він багато працював і , мабуть , так добре , так як у нього було багато грошей , щоб кредит у розмірі до доходів . Це допомогло нам , щоб купити їжу кілька разів. Вона була моєю хрещеною матері , що моя бабуся не сказав не варто , тому що він був у групі з іншими дітьми і дорослими не хрещений ... для мене . Delfina Хресна представлені потужні магічні істоти домінувала у всіх інших вимірах і спиртних напоїв. Знав , що завжди підтримували нас протягом , незважаючи на свій жорсткий характер , владний та податкової ... Я хотіла любити моя хрещена Delfinita , захоплювалися ...

10 Прилегла територія була двоповерхова будівля . Мав два відомства попереду , по одному на кожній стороні залізної вхідних дверей. Всередині , вітальні приходили і з сторін двері будинків , які були просторі з невеликим внутрішнім двориком і внутрішніх сходів , щоб піднятися до sgundo поверсі. Що всередині CONSTRUCCION , здавалося темним лабіринтом , але був добре продуманий. В одному з відділів вхід , жили Мама Кіко і Дону Паула . Кіко був робітником на цукерки та шоколад компанії під назвою Lux . Якби його пікап , один з тих великих закритих , якщо балансова своєї продукції поставляти на всі місцеві магазини . Всякий раз , коли я підійшов , щоб вітати його , пригощала мене цукерками. Циліндри було близько п'яти футів , з білим циферблатом перетворювався . Мені сподобався жовтий і червоний , це були більш смачними , люди часто дратував їх. Вони були сіверяни , і високі білі хлопчики зробили життя важкою. Кіко , необхідно вказати щось типу 25 років. Галан піддавався переслідуванням і дівчаток багато , які висвітлювали хлопчиків у районі , який не втратить можливості бути , дратуючи і боротьба з ел azuzàndolo для . Він був сильним , навантаження випадків ми розробили його тіла. Але він ніколи не боровся з ними , незважаючи на плоску Останні новини зламали лобове скло своєї вантажівки . Він був дуже обережний і мудрий, що атака в групах і, якщо вони могли б жити до цього cemerìan . Краще взяти її разом з ними , ігнорувати їх і поклав багато відстані.

У деяких випадках , щоб прийти додому зі школи , я пішов у алею , щоб грати. Пройшли в будинок Taniz ¨ ¨ і намагаються дотримуватися , якщо sopes були готові. З пральні , я бачив Дона Паола , навіть не брав сковорідку , здавалося , не було вдома , який змусив мене дивне ; також повідомляє , що при вході в район , пральня дам , я залишився бачачи настільки рідкісні і агресивні особи . Ось чому я вийшов у відставку негайно , і краще я отримав звідти . Будучи грати кульки з моїми друзями , він раптом почув дуже гучні крики і побігли багато пані і чоловіки з околиць 14 , озброєні палицями і ременями , в той час як інша група людей , занадто однаково озброєні aparecian , що йдуть від близькості 10 і 7. Вони зіткнулися один з одним в середині вулиці , але там було так багато плутанини , що бити один проти одного , вже не знаючи , хто напав . Передбачається , що бій був 14- м у порівнянні з 7 , підтримали ці на 10. Але коли удари і удари , всі були проти всіх ... Це був бій , який тривав кілька хвилин. Шоу було величезним , диво, дуже цікаво і дуже цікаво. Звичайно , було кілька поранених. Прийшов машини швидкої допомоги Червоного Хреста і поліцейські машини , тому що Дон Chano , подзвонив їх від вашого магазину. Ніхто не міг повірити , як жити і виживати в районі. Я ледве встиг зібратися з мармуром , як швидко все це відбулося. Передбачається , що виникла організація цивілізованої , але правда в тому , що ми жили , як воїни , cuidàdandonos один одного щодня , багато прогалин і численні потреби в Mèxico намагаються за всяку ціну, щоб бути мирним і вперед , але я думаю , наше минуле досвідчений засудили нам бути тими , ми були дуже сварливою , не знаючи , що і чому буде боротися, як ніби це воєн tratra квітковим захопити полонених і пропозиція годувати богів ... Ми ніколи не знали причину боротьба в провулку , наш девіз був кожен сам за себе!

No hay comentarios:

Publicar un comentario