jueves, 24 de octubre de 2013

ДЕЯКІ З МОГО ЖИТТЯ

Наприкінці чотирнадцятого і початку п'ятнадцятого століття , дві великі держави тих , то в Старому Світі , папства і імперії , втрачають міцність . Новий клас , буржуазія , буде втрутитися і почне набувати форму капіталізму , зростання торгівлі і міст : в епоху інновацій і відкриттів. Зниження в стадії мракобісся , але не зникають , підневільний стан або інквізиції проти єретиків і починає разом з сучасної епохи : Прогрес , комунікацію , розуму і гуманізму , роблять вигляд у всій красі. Вони з'являються в картині , Данте , Петрарки , Боттічеллі , Лоренцо де Медічі , Леонардо да Вінчі , Мікеланджело. Ми розробляємо інтелектуальне і художнє рух, створений під класичної давнини . З'являється друку . Це повстання людства тих напрямках , проти феодальних регулювання та жорсткість. Це перший політ людини , до насолоди життям , до знань , вірити в себе . Вона досліджує і сміливо висловлює правду життя і смерті , від уявлення про Бога і Біблії , як це було протягом довгого часу в середні століття на основі Схоластика , алхімії і астрології ...

У нашій американській території , біг 1440 , Nezahualcoyotl ( Coyote поста) , лорд Тескоко , поет , вчений і архітектор , приносить її творіння і праці , підкресливши віддзеркалень , що робить про життя :
                                                            ¨ дійсно вони жити на землі?
                                                             не вічне на землі : Просто трохи тут.
                                                             Джейд навіть усуває
                                                             золото навіть усуває
                                                             Оперення навіть сльози Кетцаль
                                                             не вічне на землі : Просто трохи тут ¨

Мексика Tenochcas , мої предки , були групи науатль більш важливим у доіспанський Мексиці. Прийшов з Ацтлана ( місце білизни або місце чаплі ) . Це було село в дії і вчинки гідні захоплення. Вони були героїчні і зробили все можливе , щоб несприятливих ситуацій і небезпечно. Влада були більш потужним в Центральній Америці , носії великих культур Американського континенту завоювати територію , що виходять за межі їх природних регіонів , що виходять за рамки території Гватемали і Гондурасу. Вони були коханцями міфів , легенд , астрології , книги , танці , музика і поезія.

Основна організаційна форма була Calpulli . Складався з клану або групи сімей , які раніше мали спільного предка і займалися в торгах , такі як ювелір , різьблення по каменю , текстилю , медицини , торгівлі та сільського господарства . Їх члени , тісно співпрацюючи один з одним і взаємно захищені . Уряд громада була в руках calpullec обрані з сімей contituyendo спільної команди . Земля була в повній власності Calpulli . Ділянки calpullec вручив його главою сім'ї . Вівіан вашого продукту , але вони не могли продати або культивувати зупинки. Деякі частини виробництво , була призначена для підтримки державних послуг , релігійної чи адміністративних цілях. На цій основі був побудований через соціальні піраміди був розроблений досить швидко. При тому , що влада , зміцнити аристократії воїна і адміністративну роботу жили селяни зобов'язані платити податки уряду . Були раби , в основному військовополонених , призначених для принесення в жертву богам. Інші , щоб не закрити свої борги , щоб заплатити. Ті , хто вчинив злочин і ті , хто продав себе , бути в стражданні . Це сталося , коли мало їжі або посух . Раби повинні були зробити роботу для правлячого класу і доставити продукти їх культур , а також побудувати палаци та храми.

Місто Теночтітлан , ацтеків місце влади , була приголомшливою краси , побудований на пірамідальної або конічної баз. Вона була прикрашена кілька пірамід покриттям картини , які домінували в червоному і синьому кольорах. Ці будівлі , унікальних у світі в той час , встав скрізь , як Templo мера , в даний час знаходиться в центрі міста , поруч з собором. Там був знайдений Коатліке , мати Уицилопочтли , головного бога ацтеків. Його голова надається утворена двома зміями , спідницю виткала декілька змій і ноги символізують кігті є природними силами життя і смерті і єдність світу .

Правителі будували палаци , жили самостійно. Були також популярні житлового будівництва , де кілька сімей жили. Ці номери були великий двір у центрі , який функціонує в якості наради для обговорення або проведення фестивалів і церемоній . За межами міста , були будинки простих людей і за її межами , хатини незнайомців . Селяни жили difrentes розкиданих районів у сільській місцевості.
У головному міському центрі , центральні осі називалися дороги , яка вела від центру міста , у напрямку чотирьох сторін світу ...

Ацтеки стали домінувати траволікування чудовою ідентифікації та використання багатьох рослин використовуються в лікувальних і зцілення. Вони зустрілися і електростанції , які використовували галюциногени у своїх ритуалах і релігійних церемоніях , для введення комунікацію зі своїми богами. Temaxcal ванни ( пар храм ) були врятовані і були оброблені відьми і чаклуни , Ахи лікарських рослин , використовуваних безпосередньо або галюциногенні влади ... Вони були дуже забобонні , прикладної , магії і астрології чистою. Вважається , що життя людей регулюється дата його народження і положення планет були дні , та інших мерзенних сприятливих для певних видів діяльності і може вибрати відповідну дату для виконання безпечно. Звідси важливість ацтекскій календар для прийняття рішень. Вони вірили в багатьох богів , регулюючих перевезення різними аспектами природи і людського життя .

Мексиканська Educacion була диференційована за соціальним класом . Діти віком до шести років , були підготовлені в Tepochcalli : Вони грали простих завдань. Літній вік , вони вчать бути воїнами , хоробрими і слухняним. Дівчата готуються до виконання домашньої роботи і вести скромне життя . Сини дворян , взяли участь у Calmecac , отримати освіту , щоб виконувати функції уряду і команди. Були також , будинки хребта ( cuicacalli ) , стерео і танцю. Виховний ідеал був : Літні чоловіки в серці ¨ фірми , як камінь , серце сильно , як стовбур дерева , особа мудрого ¨ ...

Для Мешика - Tenochca важливим було те , що обряд людського жертвопринесення виконані, щоб догодити богам , корму або відправляти повідомлення: Вони були воїнами , захоплених у війнах. Щороку в Теночтітлан були принесені в жертву тисячі ув'язнених , тому харчування для Уицилопочтли : Гарячі коржі ¨ ¨ (воїни забійна вага ) , коли ви хочете і є, він задоволений. Троїстий союз ( Теночтитлана , Тескоко і Tacuba ) погодився обряд Floridas воєн , де гра була не добилися успіхів , але з укладеним ofrendar богів. Іноді жертву м'ясо вживали для досягнення близьких відносин з божеством йому запропонували обряду.

Що стосується Мексика , існують суперечності між інтерпретацією даних , але все вказує на ідентифікацію високо розвиненою культурою , з великим знанням включаючи астрономію , elaboraci календарні системи високої точності , супроводжується винаходом писемності і як щоб ввести цифри , символи і виконувати вища математика , обчислення дат з незвичайною точністю і повідомив .

Elaboraci його будівель і реалізацією своєї роботи , свідчать про існування організованого суспільства , здатного координувати роботу сотень і тисяч людей , і сила стабільної правлячої групи , яка дала більше єдності і згуртованості . Накопичений досвід і спосіб життя і менталітет , які були створені в той час , є важливим результатом особливостей мексиканського народу сьогодні ...

Я пам'ятаю районі , перетнули трохи вершків трамваї LINEAS із зеленим з боків. Його подорожі були Вілья- де- Гуадалупе Atzcapotzalco , через Peralvillo стріт. Вони перейшли всі Тепіто і потім вводять в розтягнути на околиці Ахи Lagunilla і поїхав через Мексику - Tacuba Causeway досягти Atzcapotzalco . В одному з цих трамваїв , я запитав оператор повинен припинити спів. , І я оселився в одному з етапів спуску і співали La Кама -де - Пьедра і Панчо Лопес. Я вибрав це місце , бо з Ахи ніхто не бачив мене , коли я був дуже шкода це робити , але я заробив трохи грошей , щоб заплатити Сербію запрошують коржі або безалкогольні напої , коли їжа в моєму будинку . Повний шлях до круглих і взяв мене півтори години для досягнення цієї мети.
- Хто купив соду ? Бабуся запитувала допитливим тони. Рауль відповісти на деякі з моїх тіточок ...
- Ти нічого не крадіжка чи не так?
- Ой , мама ! - Теті заборонив йому . Він зробив деякі доручення та страхування оплачені йому щось . Навіщо ти вкрав ? ...
У всякому разі , моя бабуся не хотіла б на все, що я співав у трамваях . Вона завжди говорила , що працює для нас браку ні в чому , і що ми відійти від алеї ми повинні були , тому що це було дуже небезпечно . Крім того , ми повинні вивчати і не йти далі, щоб Алла бомжі. Поїздка в Atzcapotzalco якщо він був знятий і було багато pulquerias і п'яниць. Деякі трейдери знали мене , і я навіть дбали , але це було ще небезпечно ризикувати так далеко. Мені дійсно дуже сподобалося купити прохолодні напої , змусило мене відчувати себе великим і важливим , поділити плоди моєї роботи , якою б вона була . Досягнуто разом з Сена як вага , кожен вартістю поновлення двадцять центів , вага до мене протягом п'яти . Мені сподобалося oranchitos ¨ ¨ , Sidral виробляв Mundet і були дуже смачними. Магазин купив Дону Chano була собака , яка гавкала завжди прокляті , в будь-якому OCASION , у мене була рогатка і ніхто не помітив , я дав йому resorterazo , але от невдача , я відкинув всі соду , що я поклав у коробку і підтяжки слінг , хто знає , як це enrredaron в задні ноги тварини і , як за помахом чарівної палички , розтягується і впоратися з кажаном , я отримав величезний удар на одному з моїх очі , які залишили мене бачачи тисячі зірок , які незабаром зникли за кілька годин , натисніть собаки!

Життя в Кальєхон де Карбаджал Для мене все це була розвага : Я грав у спину , підшипник , йо -йо , ми змінили Coca Cola кришки пляшки і близько двадцяти центів на вантажівки були міцного пластику червоного і Дункан називали , був дуже хороший і зробив один з них був високі оцінки в банди . Ми також грали в кості , що sustraìmos їсти абрикоси і вода , яку ми малювали з різнокольоровими таблетками , були вони червоні , зелені і жовті. Червоні були краще , ніж інші , і робили ставку літав з деякими монети кидка . Але те , що зачарувало мене більше грав мармуру: Ми робили коло і ми б поставив запис , яка може бути з мармуру , поки ми не хотів і міг грати тільки мати , що вхід . Це було взяти стільки мармуру , як ми могли , не опинитися в пастці , щоб вразити ми хотіли з кола , якщо наші permanecia мармуру в коло , ми сказали ¨ ¨ Задихаючись , і ми втратили всі кульки , що ми не поставив би , не маючи можливості продовжувати грати .. . в інших випадках , ми грали Hoyito ¨ ¨ який повинен був зробити мармуру в отвір , а потім один з них став потужний ¨ ¨ хулігана , який просто вдарив іншого мармуру , можуть бути виготовлені з цього, причому у всіх випадках гра що не вдалося , не даючи супернику мармуру і потім ще доступ ямочка можете спробувати змінити хулігана і так далі. У грі кричали : чи не кради ¨ ¨ рукою дотягнутися складаються більш на рахунок тягнути і Сафін Safado ¨ , ¨ не прощається , коли випадково вистрілив , щоб зробити мармур , safaba них пальцем. І якщо хтось випадково поклав поглиблення знову кричав: Задуха ¨ ¨ і програли ... Термін transcurria відступають швидше , не усвідомлюючи цього , і моя бабуся збиралася шукай мене в zapes не робити домашнє завдання , як ніби це було важливо чи був коштувати більше, ніж моя гра ... Серед моїх спогадів , я до сих пір деякі з моїх фантастично красиві агати мармуру , які були названі , зроблено в Німеччині з твердого скла ... Блін завдання , жахливі школи ! Que демони поставивши його голову до моєї бабусі ? Чорт !

Провулок був складатися з кількох районів : 7-й , 10- й і 14 -й , надалі жив більш досвідчений і був найбільшим населенням . Замість цього наша складалася всього з п'яти будинків , двері яких стояв перед вулицею і мав дві всередині , на задньому дворі.
Один належав Донья Марина , жінка красива , насичений , струнка, з величезними грудьми , які продовжували робити в маленькій кімнаті , креми для обличчя , рук і тіла , то irlas продати в будь-яку сторону , що купили їх , плітки переправи всюди , це було свого роду людського кур'єром . З цією дамою , завжди з його обличчя виглядало жирної , змащені маски всіх видів. Він любив багато говорити , і , здавалося , все ара як він провів з моїми тітками пліткувати , просто моя бабуся покласти оглушити дуже погано , що зашкодило його мені , бо тоді дозволів , щоб вийти і грати або просто дефіцитним не було жодного.
- Ця жінка , а не для її рот дійсно засмучений моїй бабусі говорив . І ви до початку - посиланням на тіток - що зробити другий , або вважають , що вони збільшать свої образи Косметичні креми такий ... Що б ви намазувати товстим шаром сала в обличчя , гладка шкіра ставить ні? - парадів.
Це було невелике мовчання
- Але мама , ні, чорт забирай ! - Наївні швидко захистив моїх тіточок . Ці креми дуже добре , і ви , тому що ви помістіть його дійсно погано , але ви також повинні використовувати Ту , ваша шкіра дуже побоям , дивлюся в дзеркало , ти виглядаєш більш великий старий ти ...
Такий коментар , занадто наїлися до бабусі , і речі стали мурашки колір в будинку , я тільки що досягли , щоб покрити мої очі руками , про , мої тітки ...
Часу достатньо , щоб у мене , але спати ! Плакала моя бабуся дуже сильний недолік сну , що я відправляю на деякий час , тільки без креми креми ! Право , vanidosillas ?
- Так, завжди переміг МАМА- завершив мій дорогий тітки і я з ризиком не в змозі залишити , ба !

Інший будинок , що належав старий хрін , завжди одягнений в чорне. Її фігура була відьмою . Вони прочесали високий пучок і її волосся було срібними . Він не носив сережки , або будь-яке інше прикраса . Його обличчя було похмурим і не даючи мені жест. Не дійсно виглядали як жінки. Він був власником всього цього житлового комплексу . Люди боялися і тільки спостерігав за їх повільну прогулянку по алеї , він поїхав, щоб ходити по магазинах , який був час від часу. Часто mì PEDIA мене зробити йому кілька доручень , як покупка овочами і яйцем магазин ¨ ¨ водолаз , який у Peralvillo Street , недалеко від кута pulqueria , поворот наліво. Вона дала мені 20 центів за послав і сказав мені , що він зробив це , тому що я не крав і буде завжди з cumplia всіх ваших замовлень. Для мене вона була налякана , але я був дуже вражений його зовнішності , особливо їх сукні у все чорне , взуття , шкарпетки , спідниці , блузки , у все чорне , волосся біле волосся в пучок , все це здавалося мені жахливим крім того , старий , але , що так, пряміше , пряміше , як палиця і дуже чисті . Він встав о 5:00 і підмітати підлогу водою з провулка , що не було ніякого тротуару . Ніколи , пам'ятаю , він зупинився , і ніхто не наважувався на штурм , вони можуть реагувати з прокляттям або щось engarrotàndolos .

(паралізуючий)

No hay comentarios:

Publicar un comentario