lunes, 7 de octubre de 2013

Іди до біса!!!

Багато років тому в селі далеко від цивілізації , там була група фермерів , які не мають достатніх фінансових ресурсів , щоб вижити. Удача завжди якось покарані. Робота , яка буде перенесена , майже завжди невдачі : Якщо вони , виявилося , займатися тваринництвом , хвороба знищила своїх курей , кіз , овець і свиней. Якщо зайнятий культивування поля , надмірні опади страхування або морозу запобігти культур або їх рослини вмирали , перш ніж вони несуть. Всі вони жили дуже відчайдушним і провів говорити про його невдачі і жорстокість долі зі своєю селі ...
- ¿ Як можна - Були ? Сказав між ними , в той час як інші живуть в балансі , з успіхами і невдачами , ми не можемо навіть сказати , що . Чи можливо , що є й інші , як ми , хто так неправильно ?
- Глава племені розмовляє сам з собою: все, що ми робимо , ми ніколи не отримаємо ніякої користі. ¿ Як мені переконати їх не падати духом , або хороші доступні , і невдачі перемогли мого народу. SE , що б ви не робили , не гарантує ніякого успіху тоді будете в змозі ...

Він залишив свою хатину прямуючи до поля , але те , що піднімає цей день , думаючи , що може бути зміна удачі . Він був переконаний , щоб почати деякі роботи , які можуть все змінити в будь-який момент . Я намагався зробити все можливе , щоб подолати свій відчай .

У той день , його настрій був менш поганим , ніж інші. Почав свою роботу , збираючи розкидані дерева на полі. Більш пізніше , з сокирою вдарив кілька разів , товстий стовбур поваленого дерева , поки раптом не виникло з Ель , дивна істота , яка залишила його здивувало. Зйомки llevò сокиру і руки на обличчя , закривши очі злякався . Він завмер на мить , а потім взяв руками поповз шукати всюди . Його здивування були капіталізовані , незнайомець був свого роду карликова чорний капелюх і плаття дивне , відповідні мед великі чоботи , які покриті за коліно. Він був одягнений в білу бороду і курив трубку дивно. З кожним кроком , виходячи з його тіла мигалками , які дали йому великий відтінок магії. Навколо нього все було яскраво , міри, щоб запобігти чітке уявлення про вашу дивною ... силует глава племені впав на землю і благання вигукнув:
- І не на зло , приятель ! Нічого більше не залишалося більше покарати мене !
- Не бійся , о ні , - відповів він м'яко . Я прийшов не пиляти , але sè як вони проводять у своєму селі. Не приносьте більше страждань . Замість цього , вони хочуть допомогти , хочуть спробувати виправити її бід. Спитайте мене , три бажання . Ви можете вибрати те , що ви хочете. Подумайте дуже ясно , тому що ви хочете , залежатиме від успіху і щастя у вашому люди прагнуть. Але я не ходжу , дуже добре зроблений три ваших запитів. Повернутися більш пізніше , так що у вас є час , щоб подумати , ах! і не бійся , добра людина , я дуже доброзичливі і добрі істини ... В акті ельфа зникла.

Вождь племені думав протягом тривалого часу , якщо , що я бачив , це був би продуктом його уяви . Я починав темніти . Завантажено з дровами і дуже збентежений і здивований , пішов назад у своє село. Більш пізніше , взяв короткий шлях до своєї хатини , намагаючись уникнути будь-якого контакту зі своїм народом. Розвантажили дерева , штовхнув двері і повернувся, щоб лягти на килимок , щоб медитувати на цю казкову зустріч у нього було. Головний ніколи не був одружений , не мав дітей або партнера , жив один. Він присвятив весь свій час вести своїх людей і бачити їх добробуту . Раптом я відчув велике однодумців і всю атмосферу вашого дуже скромний корпус , запалив навколо нього , був свого роду сигнал. Все в ньому було оптимізму. Почав думати про щастя , яке очікувало його . Ніколи раніше не відчував у цьому настрої . Відразу ж почали будувати плани і проекти : Якщо ви до фургона , зрештою , що тільки з'являються з нізвідки і не мати , щоб отримати її ніде і могли стягувати транспорту. Якщо деякі будинки з усіма зручностями і орендувати їх. Якщо у лікарні , в кінець майже всі були хворі і повинні були б заплатити за їх допомогу . Якщо така річ була хороша, якщо інше було набагато краще. Але ці гроші будуть виплачуватися , якщо все плем'я було дуже погано ... і так це шлях всю ніч , і , коли я думав , що знайшов щось цікаве , я відразу ж звільнив , уявляючи щось краще ...

Ельф дивився з великою увагою від вібрації , як жили і паралельний вимір , де час і простір не існують , був схожий ходити навколо на килимок , не в змозі прийняти будь-яке остаточне рішення. Правда в тому , що селянин , його метою було зниклих безвісти і вже опанував його душею.
- Мені прийшло в голову , що дуже мало три бажання , сказав він собі головний так, то як я можу обдурити і зробити , що характер , щоб дати мені щось більше, набагато більше ...
Коли він вимовив ці слова , ельф раптово з'явився в кімнаті :
- Дурень - цікавий чоловік вигукнув він , звертаючись сильно села- Ви намагаєтеся обдурити мене обдурити ?
- Я з вами згоден , я зробив неправильно , але я можу тільки визнати , що я не знаю потрібно запитати . Я обіцяю вам , що я збираюся зосередитися і я буду більш обережним , щоб не думати про дурниця ...
Ці слова прийшли , щоб заспокоїти розхитані ельфа , який дорікав його у відсутності смиренності і відсутність здорового глузду і солідарності.
- Ви бідний ідіот , це відбувається , як вони будуть , нікуди не годиться , Que ви начебто боса , який думає тільки його , не включаючи інші не знаю , як думати , як спільнота - І дивна істота більш розлютило більше і дорікати села ще в тисячу разів це була така і така річ.
І вождь племені , яке спочатку мовчав , я просто втомився і так вигукнув зовні :
- SE не жити , як багаті ! Ніяк не вдавалося або рости мої активи , я знаю , немає Транзас не роблять. Зупиніть на мене кричати і ображати мене , бажання ви намагаєтеся мене засмутило мене , подумай про мене і моїх амбіцій. Я втомився від душі людина втупився на і кричав ' Заткнися раз і відправитися в пекло ...

І сказано і зроблено , ельфа , відправився в пекло , який є, де він належав ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario