jueves, 20 de junio de 2013

ентропія

Ніхто не дає кредит існувати у Всесвіті (включаючи нас, звичайно, всіх нас!), Сила, яка вбиває існуючі невблаганно.

Цей тип концепції паралізованим ліворуч вчених з різних дисциплін. Перш за все, вчені, які сильно позначає їх, тому що вони не знайшли дотепер, правдоподібне пояснення такої дивної і зловісною явище ...

Ентропійної силою надається як перераховано як необоротна деградація кожної фізичної системи: Ніщо в нашому вимірі, воно не вічне, все розбавляють, вихлопні труби, Breaks, розвалюється, і все йде до знищення і руйнування.

Ентропія являє собою шар нотатки або нічого доброго, з якими ми зіткнулися, рано чи пізно, до шосе, безпосередньо призвели до смерті. Немає зворотного, ніхто-ні Доріана Грея не може повернутися від старості до молодості, Оскар Уайльд, також не вдалося.

Те, чого немає, хоча багаторічні Олдос Хакслі стверджував, що так, в-о філософії навіть приходить час забувається все: мрії, плани, проекти, любить, ненавидить, все, все, розкладаються, без якого всі до цих пір , може зробити щось, щоб подолати цю фатальну долю ... Все вказує на те, що ми зумовлено самою смерті і руйнування, але ми всі дбаємо прагнуть мати або могли б мати. Погіршення поширена в усьому, що існує, є спільним знаменником у всіх наших умовах і Nostros, яка включає в себе як зоряне Всесвіту.

- Навіщо говорити про мою сім'ю - запитав старий. Вони не мають нічого спільного з моїми фінансовими справами ...
Я прибув в ресторан в ранню годину. Там була жінка, спустив воду в туалеті і запитав, що буде попереджати власника, який хотів поговорити з ним. Я подзвонив і був, коли я дати йому знати, він приніс повідомлення від когось, хто був зацікавлений у купівлі вашого бізнесу. Я відразу ж відповів, що він не випустив його створення. Так відповідно до інструкцій, отриманих від якого я найняв, я згадав деякі речі про неї ...
Буває, що я втратив роботу, у мене було кілька днів без їжі і раптом бути жебрацтвом на вулиці, я натрапив на дивну людину, який запропонував мені квиток, і я під'їхав до своєї розкішної машині, і я був більш цікаво, Отже, якщо ви хотіли, щоб заробити багато грошей.
Після допиту мене про моє життя, зрозумів, що був не класичний жебрак, який був людина не спить і готовий і цілком може допомогти. Він додав, що важко було витрачати свої гроші, тому що я не міг виправдати його в податкові органи. , Необхідних для інвестування в законний бізнес і передати весь свій капітал, як ніби це було чисто. Він дав мені ще один квиток, щоб купити одяг і могли б жити без проблем, кілька днів. Один з найцінніших зазначає, розділив його на дві половини і сказав отримає іншого боку, якщо ви даєте повідомлення для власника ресторану, який не хоче прийняти мої пропозиції ... Послання було простим: ¨ прийняти мене в якості вашого партнера зручно і займає частку прибутку. Якби він відмовився, я б сказав, що не було ніякої альтернативи, думати про свою сім'ю, його дочки ... Мета бізнесу було зробити ресторан рости і зробив більш прибутковим, ніж вона вже, давали можливість пройти книг обліку зароблені гроші в іншому місці незаконно ...

-Людина, яка послав мене, чи не робить відмінностей між його родиною та його бізнес, сказав я твердо. Одна дочка перетинає головну вулицю щоранку з матір'ю. Ми знаємо, хто господар вашої стерео більш дрібні-бідняк встав з трепетом на столі, де ми сиділи.
- Я подзвоню в поліцію - Кричав, повертаючись до столу.
Я також попередити достатньо. Так що ніколи не примушував нікого. Та я думаю, що я зробив, коли я розлучилася. Але тепер я забув. Dì я ціную і намагаються проектувати гангстера особа. Imposte дуже добре мій голос і сказав:
-Буде не робити такі речі-я був дуже твердим. Поліція зараз допомагає громадянам, забезпечується, що складається з набору молодих людей і дуже мало maleada які жодним чином не захочуть вторгнутися в особливо небезпечних рятувальних завдань, а не я думаю про це інші речі. Ви думаєте, що вони хочуть, щоб супроводжувати його дружина і дочки кожен день в школу, скажи мені? -Я рішуче заборонив.
Він як і раніше сидів нерухомо, закривши обличчя руками. Ви бачите, що він страждає багато.
-Людина, яка послав мене, теж, як стерео. Він сказав, що дуже важко буде концерт без хороших руках ... Він сказав, що ви не повинні нав'язувати свою впертість у добробут і турботу про свою доньку.
Мовчання місце було вже дуже похмурим для тих часів. Власник ресторану, залишилися дуже тихо. Я mirò косо.
"Мої дочки збираєтеся досягти успіху, це те, що я приготував, сказав він. Вони мають на увазі все, що в моєму житті.
Він на секунду задумався і продовжив:
"Скажи мені, як я спілкуюся з цією людиною. Виклику. У мене немає більше вибору, я знаю, хто це.
На наступний день я ходив по тих же вулицях, де я зазвичай прошу. Раптом я побачив палаючий автомобіль найближчі мого роботодавця.
-Ви зробили хорошу роботу, привітання, з викладенням широкого sonrrisa сказав. Коли-небудь ви будете чудовим переговірником, політичної чи юриста і навіть добрий господар ресторану теж реготав ... Між пальцями була половина квитків, які запропонували мене і дав мені пачку більше ...

Протягом довгого часу я присвятив таких угод. Він жив у повній самоті, спостерігаючи, як надгробок корупції та нечесності ми все глибше в смердючу бруд погане життя, що ми все зробили ... Хіба це не є інша сторона цього зловісного ентропії?

No hay comentarios:

Publicar un comentario