viernes, 14 de junio de 2013

FOUTEN VAN HET LEVEN

In het leven moet je leren vertrouwen op intuïtie ... Het probleem is dat dan die gevoelens veroorzaken me beven als gelei in mijn lichaam of een sluipende noordpool waardig
Ik schud van kop tot teen. Misschien is dat de reden waarom ik hou niet van ze te voelen en beter ik werken rationeel meeste van de tijd.

Het onderwerp was over seks en marihuana. Een persoon kwam naar mijn kantoor in een haast zonder dat ik het merkte, presenteerde het onderwerp openlijk. AHI Ik voelde dat mijn rug is gebogen en de rug werd ik me schudden op en neer, niet in staat om mezelf onder controle. Ik zou die gevoelens hebben gehoor gegeven, het was zeer duidelijk en slecht mijn voorgevoel, wanneer dat gebeurt, dingen zijn niet voor mij of breng mij een voordeel ...

- Please help me ..! Iemand wil me chanteren. Ik heb om te helpen!
Duidelijk was dit een zeer nerveuze man schudde zoals vis net gevangen. Ik schonk een glas water en zet het op het bureau.
-In die stemming, ik toevluchtsoord `t begrijpen dat het geeft me een schrikken. Hoe zit het als je een diep adem en diepe nemen, kalmeren en vertel me wat er gebeurt?
-Maar eerst moet ik ervoor zorgen dat het niet verder vertellen. Zal hij niet, toch?
-Kijk, nauwelijks net ontmoet, zelfs niet als je belde. Breken in mijn kantoor, net als dat als dat ... duidelijk te spreken, kan ik niet beloften van welke aard dan ook te maken, het begrijpen, alsjeblieft!
-Nou, mijn naam is Jezus Valverde, Ik ben een werknemer-honrrado en begon presterende-.me gewijd aan de herziening geschreven in een bibliotheek. De reviewers en ik maak wat aantekeningen. Soms herbouwd en weer terug naar nieuwe account te maken. Weet je ... de eeuwige anonimiteit, dat het voor anderen om te slagen.
- En dan?
-Ik maak heel weinig geld en ...
-Ik smeek, meneer valverde, naar het punt.
-Ja, ik me AHI niet te duwen, dit is erg moeilijk voor mij.
Geprobeerd om een ​​slok water te krijgen, maar zijn pols mislukt en de vloeistof voor mijn fortuin, ging naar zijn schoenen, weg van de papieren die rustte op het bureau.
- Nou?
Het is niet wat je denkt, oh, nee. Ik ben gewoon een intellectueel tweedehands. Men dan cheats en deze mislukken, natuurlijk. Het geluid geld is zeer moeilijk te vinden, vooral in tijden als deze. Je weet hoe het is ...
Ik ging verder, ik nog steeds ...
'Nou, ik hoorde een jonge student aan een bedrag gunsten. Ze komt naar het huis van een en maakt een aantal succes met je lichaam, je ook gevraagd. Begrijp je wat ik bedoel?
-Niet erg voor mij duidelijk nog niet. Niet precies ...
-Ik ben niet getrouwd. Ik hou van meisjes. In mijn leven mijn relaties met vrouwen hebben altijd groot geweest, echt, niet me verkeerd. Ik was hard nodig vers vlees. Van een jonge vrouw die me aanmoedigen en ik vind het niet erg te betalen. Zeker niet op zoek enrredos ooit. Beweeg enkel de ervaring en vervolgens ontdoen van vrouwen. Ik ben een man van de praktijk en vreemd, maar dat ja, redelijk tevreden, besteed ik aan het schrijven en lezen van James Joyce, Sartre, roddels van de geschiedenis en het mysterie romans van alle soorten, kortom, een geweldige cocktail van ideeën ...
-Aha, dus hoe lang een show zoals dat?
- Niet veel, een paar uur ... Engage haar meerdere malen gecontacteerd, begrijp je?
Dit karakter was een van degenen die houden van de nieuwsgierigheid en wiens zwakte is vrouwen bijna acrobaten. Ik had medelijden en medelijden voor hem, maar ik begon goed te vallen. Toen hij sprak van het meisje, tot aangezicht lul. Zelfs te stellen dat als hem, ik zou talloze mensen in de wereld, in vergelijkbare situaties, maar nooit durven niet eens aansnijden het onderwerp met iedereen. Wezens vreemd vleselijke ervaringen honger dan eindigen met de orthopeed, zonder te kunnen genieten met het andere geslacht waarvoor ze betalen een goede hoeveelheid geld ...

-Nu, ontvang ik dreigementen van de snotaap, vertel me alles gaat vertellen mijn baas gesnoven.
'Maar je kunt rekenen op?
-Is dat op een dag, ik wist niet dat en ik opgenomen met de camera in je telefoon, in de kamer die ik voor dit alles hebben voorbereid ...
- Dus?
-Het was gewoon op het moment is het bereiken van mijn climax en wanneer dat gebeurt, zeg ik een hoop stront op het ritme van het gekraak en in die ocasion vervloekte mijn baas, oude vrouw, met wie ik had een aantal romantische ontmoetingen. Wil duizend Dolares of tonen u de video. Je weet wel, die dag het meisje marihuana Fume verzekering en ik keek echt dom. Mijn baas zou sterven aan een hartaanval als hij zou weten wat ik zei, op zichzelf vanwege zijn leeftijd en biedt geen ondersteuning veel emoties en met dit, zou de arme boven, naast het zien van zo veel elasticiteit in de jonge, zou sterven van jaloezie en verzekering dat de arme oude gedood moet me helpen!
Ik bleef maar denken een paar seconden ...
- Weet je wie ik ben therapeut? Ik zei in een sympathieke stem.
- ¿Hoe?
-Ja, dit is een psychotherapie praktijk ...
'Sorry,' zei El erg verrast en enigszins beschaamd. Bent u een prive-detective niet?
- Nee, man, ik huilde. Het kantoor van prive-detective, is hier naast En om mezelf ik zei dat ik het wist, mijn voorgevoel was niet verkeerd, wat een opluchting! ..

No hay comentarios:

Publicar un comentario