miércoles, 12 de junio de 2013

TOEGESTAAN LACH

-Er is geen recht op leven wordt verstrekt leiden erg hectisch El zei van zijn stoel -. Niet veel studeren voor dit! Wat ik kan de wereld helpen? Ik maakte talloze plannen en projecten en kijk me aan waar ik ben ... Ik herinner me mijn jonge beloften nog steeds niet geloven, heb geen krediet geven voor wat er met me. Luister je wel? Tù en ik plannen gemaakt, Weet je nog, mijn liefde?
- Wat bedoel je?
-Dat ik geloof verliezen ...
-Dit is absurd, en hebben veel tijd in hetzelfde en niet uit dat ...
'Wees dus niet te zijn, steun me beetje met betere reacties. Ik botweg ontmoedigd, als je in staat bent om een ​​ticket loterij zwembad kopen met je slechte humeur, zak brief in plaats van afgifte ... Je bent heel rationalist, dammit!
'Ik ben niet rationeel - het meisje stak een sigaret op. Het enige wat je vraagt, is dat vandaag de dag je niet gaan grijpen tegen God, alstublieft, als u de andere ocasion deed. Niet op het moment dat ik geniet van mijn sigaret verboden me dokter.
Dus je zal terugkeren naar de gerookte, huh?
-Indien, wanneer de zaken van mijn leven verkeerd gaan en de TU je me benadrukken, ik wil om te roken ...
-Geloof me, vrouw, je gezondheid is boven mijn teleurstellingen, ook niet neuken met de verdomde rook dat ...
-Bedankt voor uw bezorgdheid, maar de naam van het Opperwezen, om me een teef in het einde zijn we allemaal gelijk. Niets is zinvol in dit verdomde leven ...
-Een doel waar we allemaal een teef en laad deze verdomde leven, Heb je gehoord dat er in het Vaticaan is er een homo-lobby?
- ¿Hoe? - Zeer verrast. Dat als het zinvol is, vertel me meer ...
Hij stond op uit zijn stoel, als je naar de koelkast en pakte een biertje, de tijd nemen om achter elkaar alle gegevens.
-Laten we terugkeren naar het onderwerp-ze weer vestigde zich in zijn stoel zitten en drink je bebida. Keel-Nou, het ding gaat niet over priesters in ja. Zij die de hemelse lobby frequent zijn Italiaanse modellen die graag soutane dragen.
- Nee? Ze zijn modellen! o strippers?
-Niemand kan alles zeggen, zelfs niet spreken hun namen, anders lopen ze het risico te worden verbannen uit de Heilige Stoel, je zag wat er gebeurde met dit Nazi dat ...
- Hoe ziet de huidige paus?
-Dat alles kan worden vastgesteld, zodat niet verlaten hun kamers, of wil alleen zijn, bang om iets wat je zei knipogen doen.
- He, wacht eens even! Vertel me niet dat geen aardappelen homo's ...
-Voor zover ik weet, geen, alleen Europeanen en verwijfd. Dat als er veel dodgy zijn geweest, stelen het geld en niet alleen te delen met de armen ...
- Ah! Zo zijn er ook die in de Heilige Moeder de Kerk, huh?
-Als je hebt zelfs is gepostuleerd dat het bestaan ​​van God, werd gegeven voor de juiste morele vraagstukken van de mensheid ...
- Ga nu terug naar God!
Blijkbaar is het meisje is gemaakt door haar sarcasme wave en hecer EL voor vrede, kwam om haar te kussen toen de telefoon ging. Antwoordde ze.
-Is voor jou.
De stem aan de andere kant van de wijzerplaat was een creditcard leverancier een vriendelijke bank.
- Heb je je al beslist door onze kaart?
Ik neem wat lucht, je haren overeind staan ​​en huilen.
- In de naam van God, laat mij neuken rond!
-Ik herinner me dat de andere ocasion, ik zei dat je niet gelooft in God was het laatste wat hij hoorde zeggen dat de verkoper voordat opknoping up.
Ze draaide zich om achterdochtig kijken en zei kalm.
- Is er iets mis, mijn leven?
Hij vulde zijn longen met veel lucht vervuild door een sigaret uit zijn partner en probeerde terug te sorteren van hun ideeën, terwijl de terugkeer te zitten in hun comfortabele en comfortabele fauteuil.
-Het is goed, liefde, alleen dat soms, het was niet zo goed als ik wilde, zie je ik woon in een dualistisch universum, waar alles kan ...
'Maar wat je zei, ja logisch,' verbeterde ze onmiddellijk.
- Wat bedoel je?
-Als je naar emepezar om de kwestie van het geloof aan te pakken voordat het gesprek.
- Waren het niet over de dialectiek -? El zei op een toon van sarcasme.
- Zeg niet dat je ging je bier?
Hij bleef een tijdje stil, draaide zich om naar zijn vrouw te zien, gaf geen krimp. Je kon zien dat hij gebruikt werd voor haar om de onderwerpen van gesprek te veranderen en naar El bespotten. In je gezicht, rustig kijken, het bleek een diepe teleurstelling, maar vervolgde zijn gesprek, zonder wanhoop, probeert over te brengen zijn stemming originele en echte.
'Kijk, ik zal ter zake komen, ik denk dat de huidige paus, omringd door misdadigers wordt verstrekt en dat het Vaticaan is niet langer een fatsoenlijke plek om te wonen. Als verwaarloosd hem doden, eh!
De spontane aangifte en duidelijke door EL, waardoor duivel gezicht, het leek erg grappig om haar en de twee carcajearon te ontketenen ...
- Nu, dat is zo grappig -! Ze gaf hem uiteindelijk een goed punt in haar voordeel. Wil je pasta eten?
-Nee bedankt, Zijne Heiligheid EL zei hief zijn ogen op naar de hemel, sonrriendo en tonen al zijn tanden.
'Laat de clown niet spelen, Echt, apeteces niet niets? Niet eens wat koekjes?
-Met chela ¨ ¨ Ik wil alleen pinda's, want ik maak je dorst en dat maakt me meer duren ...
-Geen peanuts, maar ik heb wat kaas ...
Ik zou liever blijven nemen.
-Zoals u wilt, 'zuchtte ze.
- Rogues - Cry. Hij had de krant genomen en lees het zitten in de voorkant van haar.
- Wat gebeurt er? - Wat increprò.
- Als je bent mijn vriend, de gangster!
- Dus? -Riep, denken dat ze dood was.
- Wat is ontstaan ​​uit de anonimiteit, die vent! Geen wonder dat het gezegde dat onkruid nooit sterft-zei met grote vreugde. Deze kinderen zijn meer harde slechte teef een pantheon china ...
- Waarom zeg je dat? Account, dammit -! Toegevoegd erg overstuur.
- De engel, eens geworden senator van de Republiek! Kun je het geloven?
- Wat zeg je?
-Ik zweer het. Ik heb een vriend al machtige senator en SE die goed is corrupt. Enorme klootzak dat ...
Voor het eerst in de loop van zijn hele leven, verduidelijkt hij het deksel van de puzzel. Emepezaban onderdelen om perfect te passen
- Die verdomde zal me helpen! Ik zou het ...
- Wat? Heb grapjes niet maken. Niet eens wat je zegt, zal het onmiddellijk repondio. Je bent gek, je gaat om gehakt te maken!
-Nee, baby, haalde zijn schouders op, sponsachtig borst en moedigde haar aan. Nu als ik mijn plannen uit te voeren.
- Wie zegt dat de mens gaat helpen? - Ze zei, in beslag genomen met een enorm boos, beste blijft de zoektocht naar God ... Dat is veel beter filosoof in je wie je bent zonder je Wat zou het christendom? Oh, mijn God! naar de gevangenis. Wat kattenkwaad gaat u doen, schaamteloze, zondig?
Hij gaf geen krimp, het laat zien dat hij is gebruikt om de voortdurende prediking van zijn metgezel.
Kijk, liefde, ik ben ziek van alles en ik gedoe en moeite en ik krijg niets. Deze keer ga ik op te offeren! ..
- Wat is het? - Alarmadìsima gevraagd, proberen om de toon van zijn stem te verzachten.
Niet huilen. U hebt helemaal gelijk dat je me net verteld. Ik verlies de schaamte. Welke SE. Vergeef me, vriend.
- Oh, mijn god sake!-Geschokt en ze wanhopig huilde voor die verdomde nieuws Alle Loon je vriend Volvièmdo je gek bent.!
-Als-conteso onmiddellijk, ensalivàndose met tong bleek en droge lippen. Ik beloof dat als ik deze impact te vervangen, ik zal de schaamte en eerlijkheid perdere snel te zoeken.
- Oh, God! Hij draaide zich naar haar klaagzang. Als dat nieuws heeft verlaten u heel idioot! ...
Het is zinloos om te proberen mij te ontmoedigen, dear - El zei heel stellig 'm gaan naar de opium van het volk te beëindigen.!
'Maar, schat,' zei ze heel zacht. Ik probeerde het encyclopedische einde het en vergeet niet dat eindigde op de guillotine .. Plus de meeste mensen nemen drugs en zelfs presidenten willen verkopen ...
- Ik heb het niet over drugs in ja, ik metaforisch gesproken, vrouw - hij zei heel boos. Duidelijk het nieuws van zijn vriend schurk en nu senator van de Republiek, was de werking van je hersenen veranderd. De opium van het volk, is religie en wat ik al aangenomen, er is geen God! Maar wat geeft meer? Als nu heb ik een hoop geld ...

-Het is heel natuurlijk gebeuren, mevrouw, 'zei de psychiater om partner hem wanneer hij wordt verteld om losscheuren, alles wat er was gebeurd. Kijk, de electro-shocks ¨ ¨ terug gezond verstand om de krankzinnige, we kunnen proberen, het menselijk brein is een mysterieuze doos met verrassingen, die ons vertelt dat terugkeert uitgegroeid tot de apostel Paulus! ..

No hay comentarios:

Publicar un comentario