martes, 18 de junio de 2013

Ledereen Tegen Iedereen

De overgrote meerderheid van ons, we zijn geprikkeld door zeer ongezond Motivatie: We leven in directe tegenstelling tot anderen, om onze medemensen, ongeacht wat we moeten doen, het gaat om het bereiken van onze doelen ten koste van alles: Free For All!
- Wat ga je met me doen?
Niets, met een zwerver zoals jij, weinig gedaan kan worden. Zelfs niet te storen mij gooien dit moeras. Omdat de politie zal zorgen voor het ...
- En ik zal doen, als ik vertrek en berooid -? Dramatized de arme man. Wat zal er van mij worden?
'Ik zal je iets geven.
- Wat?
-Enkele tips: Onderneem een ​​nieuw leven, niet langer misleiden de goede mensen mijmerde een moment-.Pero Als u daartoe niet in staat zijn, kan gooien uit het raam Klik hier om de vijf verdiepingen te zien op de grond, ze zullen moes . De badkamer heeft een bad, kan AHI slash zijn polsen met scheermesje en ga langzaam en lieflijk bloeden. Hier vind je hem achter in het toilet deze buis van slaappillen. Als u alle barbituraten nemen, treedt zij een eeuwige slaap. Ik bied een caleidoscoop van tentadoraas alternatieven voor uw stinkende, kwellende en zielig leven op te lossen ...
-U kunt uw ironie, sarcasme en spot te slaan, werd aan de armen en daklozen man dramatiseren. Zoals Ik besef dat je ongevoelig bent, denk niet over mijn honger, of hebben een hart. Ik ben blij met rust te laten en mij te verlaten. Ik kan mijn toekomst beslissen. Ondertussen in dit prachtige bedrust omdat er geen manier kan ik de kans om te slapen in het te missen als een echte prins ...
-Maak het zo je wilt, het zal binnenkort komen naar deze plek missen, gewoon om te onderscheiden en fatsoenlijke mensen bezitten.
- Waar is het schip dat op tafel laten liggen?
'Daar,' zei de zwerver.
-Nee, dressoir buis, nee. Ik bedoel het brouwsel dat ik in mijn glazen had voorbereid ...
- ¿Hoe? - De arme man huiverde -. Is dit brouwsel? Was geen wodka?
-Ja Heeft u gedronken, heb je?
'Nou, ja, ik was erg dorstig en zoals ik al uitgelegd hoe je het raam uit te gooien ... Ik mis hem?
'Maak je geen zorgen, ze waren gewoon druppels van Bach bloemen lachen.
- Wat zijn deze druppels? Zijn ze veel of weinig?
-Maar ... Jij alleen slecht en voorspelbaar, is een idioot. Blijkbaar eigent alles wat het vindt. Denk je misschien dat toch?
-Ik zag het glas geserveerd en ik nam 'zei de ongelukkige man, werd op de tafel geserveerd en ik nam de eerste afleiding van je ...
- Lies - de baas was boos. Hij diende daar op doel, voor je valt, zo smerig en dom ...
- Heb ik vergiftigd?
'Nee man, maar je bent een dwaas! Dat verzinsel is om gezond slapen ...
'Ik miste de zwaarte van mijn hoofd ... de zwerver stamelde, wreef in zijn ogen. We moeten iets doen ... Mijn ogen sluiten ... heb medelijden, van mì!
- Mededogen -? Duurde umbrage honcho. Dat ontbrak! Heb je me nam toen ik werd benaderd op straat verkleed als een vrouw?
-Een arts ... gedrogeerd-ze krijgen articualr de schuimende mond all-.Llame een dokter ... De tijd dringt en ik viel plat op de vloer op volle lengte. Help! ...
'Sorry, maar ik wacht op mijn vliegtuig, kan ik je niet helpen, klootzak.
-De zwerver kon alleen geven een vreemd geluid, alvorens te vallen dood. Het brouwsel, of het was een gif ...
-Deze smerige lul maakte me stof mijn vakantie, ik zweer dat ik dacht dat ik aan het rommelen was met een vrouw, maar toen ik merkte dat het een man was, was het te laat, mijn turbo stemming abrupt gevoeld plezier en overgave en tegen die tijd, bestonden voor elkaar, had om zich te ontdoen van hem, van die herinnering in mijn zelf, in het diepst van mijn hart meer ... Ik verliet het hotel zonder wroeging ... Iedereen tegen iedereen! ! (Jajajjajajjajaja)

No hay comentarios:

Publicar un comentario