viernes, 28 de junio de 2013

INDERDAAD!

Het hier en nu, zijn de grenzen die we maken. Alles gebeurt binnen die ruimten en tijden, maar we verzetten accepteren: Onze televisies en zo aangeven comptadoras met live-evenementen zijn gepland voor een onmiddellijk op deze apparaten, hoewel de gebeurtenissen gebeuren op een andere locatie op de planeet. Dingen gebeuren hier en niet alleen alla, uren weg. Nee, er gebeuren hier en nu, in het moment dat ze gebeuren. Dat valt niet te ontkennen, maar ontbrak technologische vooruitgang en informatie verhinderde ons certificeren een wereld die altijd had geopereerd op dezelfde manier, maar wij niet decoderen of te controleren bereikten we een gebrek aan globale informatie zal ons laten zien.

De hele kosmos, bestaat uit uitgestrekte massa van materie beller. We worden ondergedompeld in een grote oceaan van deeltjes te kiezen voor behoud en energieopwekking: Het is een onderling verbonden set van omstandigheden die deel uitmaken van een breed scala van communicatie die altijd de neiging om het hele universum te balanceren. Deze energie-uitwisseling vindt plaats op elk moment van het leven en bewegen binnen grote ensemble coherentie en we allemaal samen maken.

In ons universum, hoeft er niet bestaan, individuele gebeurtenissen die buiten of onafhankelijk gebeuren van het totale pakket. Dat zijn louter menselijke noties van een grote dwaasheid gecoate waar de heersende tendens om niet meer dan een deel van de dingen te zien. We vonden dat het geheel van feiten te ontsnappen ons, we hebben niet een positie van overzicht. Wij leven in onze omgeving en in onze relaties, zonder de informatie van het geheel. Wij dringen aan op leven als onafhankelijke wetenschappelijke bevindingen die duidelijk de volledige, limitmos we alleen een aantal fundamentele feiten die we willen en bakken, maar echt niet. Deze sterk zichtbare menselijke onbewuste structuren ons denken dat we leven in de wereldwijde informatie we er gebruik van maken, maar in waarheid, wij zijn uit de absolute consistentie en kosmische geheel. Alles is onderdeel van een uitgebreide en strenge frame, we willen of niet. Alle partiële evenement Ours is geen uiting van een enkele wereldwijde evenement totalisator, maar blijkbaar, ik vergeet elk moment van ons kortstondige voorraad ...

- Heb je de bel hoort?
- Wie was dat?
-De persoon die de drugs brengt
-Hmmm
- Wat was je aan het doen?
Rudely haalde zonder antwoord. Toen ging hij op een kussen in de kamer, stak een been over de andere in de lotushouding en haalde er een marihuana sigaret doos.
- Wil je een hint Wij brengen u de doos zei tegen haar vriend, die net naar de afdeling was gekomen.
Ik hou niet van Mexicaanse marihuana, je weet nooit wat je rookt.
-Alla Tù EL zei smalend Komt naar mijn daden oordelen -.? Benaderd de sigaret en stak hem voorzichtig, maakte hem alsof het een ritueel.
Ze knikte.
'Je hebt het hart van vele vrouwen, waaronder die van mij kapot. En enkele vrienden hebben ook verraden.
'Ja,' mompelde hij.
-Nou, ik moet alles wat ik moet betalen in dit leven zeggen, geloven in karma, toch? Niets ontsnapt aan de goddelijke wet zegt het zonder omheen te draaien.
-Hmm ... Ik zie waar je naartoe gaat. Ik vertrouw meer in geluk, antwoordde mijn vriend. Maar hoe zou u het zich veroorloven?
- Lijden ondraaglijke kanker, waar je gepraat AHI, 'riep ze, glimlachend een sonrrisa licht. Een kanker die je hele lichaam binnendringt en laat je seksueel ongeldig.
En ja, in die geest, sprak meer dan een uur: kunst, voetbal, politiek, de recente release in theaterproducties, vriendelijkheid, seks en andere dingen meer ... dan begon seksueel gestrand om te vrijen. Ze weigerde te zeggen het niet goed was. Had net niet helemaal mee eens.
-Laat me nu in te voeren ...
- Waarom wil je erop?
-Ik wil seks te hebben als je met de menstruatie. Ik wil raken in uw bloed, alsof we behoorde tot beide. Wat voel je?
Ik voel mijn bloed-vlek ons lichaam, alsof ik de huid kwetsen. Ik voel pijn, ik scheur je koppigheid maakt me meer bloeden.
-Dat klinkt aantrekkelijk, je zet me ... verlies ik de tijd uit, ik meedoen allemaal, is de dood niet bestaat, laat me gaan ...
Ze zei dat ze was blij voor hem. Gehandeld als een broek. Wist u dat veel meisjes verliefd op uw stijl ...
-Als je in mij ... Ik rijd mezelf om me aan te raken. Waarom heb je me dat?
'Ik dwing mezelf je bewust van je lichaam te maken. Een om te breken met wat je broer verteld, je was van mij en ik verlenging van Ti ...
Elk van zijn bewegingen waren nu meer ritmische en langdurige, zijn lippen waren strak en een lichte blos geaccentueerd de kleur van haar gezicht.
'Maar ik denk niet dat ik dat doe. Het stoort me, ik ben kwaad.
- Wil je niet meer prikkelen?
-Een beetje ...
'Entregate Dan zijn deze sensaties. Geniet ervan
En de TU ... que voelen?
'Ik voel me, voorbij je. Ik zie niets als we de liefde. Ik krijg in mijn eigen visioenen. Tù niet bestaan, niet hier. Niets is echt ...
Zij zweeg een oogenblik, hoewel het temperament van zowel de trok hem, rechtte zijn rug en bestrafte hem:
-Ik voor u, ik ben gewoon een scenario waarin u projecteert uw emoties en ervaringen. Ik ben onderdeel van een afvalstof Is het waar? - Maakte een beetje pauze. Tù niet mijn liefde nodig hebben, wil gewoon de warmte van mijn lichaam te voelen om u te verlaten om je dromen en fantasieën mariguanezcas, heb ik gelijk?
- Natuurlijk -! Riep.
- Loop naar de hel, 'zei ze boos.
'Ja,' mompelde hij. Hell Maar er?
En met dat, ontving hij een enorme klap om knock-out het deel van haar dat rechtstreeks naar een andere wereld gezonden ... Het meisje slaakte een kreet van wanhoop en bedelen om te worden verhuurd gratis. Peinsde na een moment. Beide lichamen waren naakt. Ze keek naar de gapende kadaver. Hij bracht zijn gezicht dicht bij zijn voormalig teamgenoot, buiten adem, hijgend, lippen contrìdos, stopte hij en hief zijn hoofd met een poging, spuwde hij in het gezicht ...
- Laten we hopen dat je nog steeds AHI verdomd -! Said met grote kracht zonder afstappen El boeken. De vrouw met haar hand maakte het teken van het kruis in de lucht en trok zich terug, dropping teneergeslagen op het tapijt, verbergt haar gezicht, overspannen van haar rug en vouwen zijn handen als een verzoek voor de veiligheid ...

Het was twee uur in de namiddag, de geluiden van auto's op straat, in de binnenruimte
 afdeling. Het geschreeuw en racen kinderen in de straten aankondiging van hun games. Anderen gekruist met de richting van hun scholen. Buiten dat, zijn sommige mannen chatten met een aantal meisjes en de rug van een park, sommige schakers senioren, omringd door andere mannen, kijken ze spelen. De hele wereld, bewaard in een uniforme manier, maar onzichtbaar, de onverbiddelijke opmars kosmische, in het hier en het nu ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario