jueves, 20 de junio de 2013

DE ENTROPIE

Niemand geeft krediet op te bestaan ​​in het universum (inclusief wij natuurlijk voor ons allemaal!), Een kracht die het doden van de bestaande onverbiddelijk.

Dit soort begrip verlamd links naar wetenschappers uit verschillende disciplines. Boven alles, de wetenschappers die zich sterk markeert hen omdat ze niet hebben gevonden tot op heden, een plausibele verklaring voor zo'n bizarre en sinistere fenomeen ...

De entropische kracht wordt verstrekt als vermeld als onomkeerbare aantasting van elke fysieke systeem: Niets in onze dimensie, het eeuwig is, is alles verdund, uitlaten, breaks, valt uit elkaar en alles is op weg naar vernietiging en destructie.

Entropie staat voor een stratum aantekeningen of iets leuk dat we geconfronteerd worden, vroeger of later, aan de snelweg die rechtstreeks tot de dood. Geen omgekeerde, niemand-noch Dorian Gray kan terugkeren van ouderdom tot jeugd, Oscar Wilde, ook niet.

Wat niet bestaat, hoewel eeuwigdurend Aldous Huxley stond erop dat ja, in ongeveer komt de filosofie-zelfs de tijd alles is vergeten: dromen, plannen, projecten, liefdes, haat, alles, alles, zijn afgebroken, zonder wie tot dusver , kan iets doen om deze fatale lot overwinnen ... Alles wijst erop dat we worden vooraf bepaald door de zeer dood en vernietiging, maar we zorg willen hebben of zouden kunnen hebben. De verslechtering is wijd verspreid is in alles wat bestaat, is de gemeenschappelijke noemer in al onze omgevingen en nostros, die zowel siderische universum omvat.

- Waarom praten over mijn familie? - Vroeg de oude man. Ze hebben niets te maken met mijn financiële zaken ...
Ik arriveerde bij het restaurant op een vroege uur. Er was een vrouw die het toilet en vroeg dat de eigenaar die wilde met hem praten zal waarschuwen. Ik belde en was toen ik hem laten weten dat hij bracht een boodschap van iemand die geïnteresseerd is in het kopen van uw bedrijf. Ik antwoordde onmiddellijk dat hij niet had vrijgegeven zijn vestiging. Dus volgens de van wie ik had ingehuurd instructies, ik noemde een aantal dingen over haar ...
Het gebeurt dat ik mijn baan kwijt was, had ik een paar dagen zonder voedsel en plotseling te bedelen op straat kwam ik een vreemde man die mij aangeboden een ticket en ik reed naar zijn luxe auto en ik was meer benieuwd als je dan wilde om veel geld te verdienen.
Na verhoor mij over mijn leven, besefte dat ik was niet de klassieke bedelaar, die was een persoon wakker en klaar en misschien wel helpen. Hij voegde toe dat het moeilijk was om hun geld uit te geven omdat ik niet kon rechtvaardigen aan de fiscus. Nodig om te investeren in legitieme bedrijven en passeren alle hun kapitaal alsof het schoon. Hij gaf me nog een kaartje om kleren te kopen en zonder problemen konden leven, sommige dagen. Een van de meest waardevolle notities, verdeelde het in twee helften en zei ontvangt de andere kant als je een boodschap geven aan de eigenaar van een restaurant dat niet wil mijn aanbiedingen te accepteren ... De boodschap was simpel: ¨ accepteren mij als uw partner comfortabel en neemt een deel van de winst. Als hij weigerde, zou ik zeggen dat er geen alternatief is, te denken aan zijn familie, zijn dochters ... Het doel van het bedrijf was om het restaurant te laten groeien en deed lucratiever dan het al was toegestaan ​​om de boeken te passeren boekhoudkundige verdiende geld elders illegaal ...

-De persoon die mij gezonden heeft, maakt geen onderscheid tussen zijn familie en zijn bedrijf, 'zei ik vastberaden. Een dochter kruist elke ochtend de hoofdstraat met haar moeder. We weten wie uw stereo master het meer kleine-de arme man stond bevend op de tafel waar we zaten.
- Ik zal onmiddellijk de politie te bellen -! Schreeuwde, terug te keren naar de tafel.
Ik heb ook genoeg waarschuwen. Dus had nog nooit iemand onder druk gezet. Ja ik denk dat ik deed toen ik ging scheiden. Maar nu ben ik vergeten. Dì Ik hecht waarde aan en probeer een gangster gezicht projecteren. Imposte heel goed mijn stem en zei:
-Zal niet zoiets doen-ik was zeer stevig. Politie helpt nu burgers, wordt voorzien dat bestaat uit een set van jongeren en zeer weinig maleada dat op geen enkele manier gaat willen dringen in zeer gevaarlijke reddingsoperaties-niet denk ik van dat andere ding. Denk je dat ze je willen begeleiden zijn vrouw en dochters elke dag op school, vertel me? -Ik ben er sterk berispte.
Hij zat nog steeds roerloos, zijn handen voor zijn gezicht. U ziet hij leed veel.
-De persoon die mij 'gezonden, ook als de stereo. Hij zei dat het zeer moeilijk is om een ​​concert te zijn zonder goede handen ... Hij zei dat je niet hun koppigheid mag opleggen aan het welzijn en de verzorging van zijn dochters.
De stilte van de plaats was al zeer grimmige voor die momenten. De restauranteigenaar, bleef heel rustig. Ik Mirò achterdochtig.
'Mijn dochters gaan lukken, dat is wat ik heb voorbereid,' zei hij. Ze betekenen alles in mijn leven.
Hij dacht voor een seconde en voortgezet:
'Vertel me hoe communiceer ik met die persoon. De oproep. Ik heb geen keuze meer, ik weet wie het is.
De volgende dag, ik liep rond dezelfde straten waar ik vroeger om te bedelen. Plotseling zag ik de brandende auto aan mijn werkgever.
-U heeft een goede baan, gelukwensen, waarin een breed sonrrisa gezegd. Ooit zult u een fantastische onderhandelaar, Politico of advocaat en zelfs een goed restaurant eigenaar ook, lachte luid ... Tussen haar vingers had de helft van het ticket dat ik had aangeboden en gaf me een prop meer zijn ...

Voor een lange tijd ik besteed aan dergelijke transacties. Hij woonde helemaal alleen, kijken als de grafsteen van corruptie en oneerlijkheid we zonk dieper in de stinkende modder van het slechte leven dat we allemaal hadden gedaan ... Is er niet een andere kant aan deze entropie sinistere?

No hay comentarios:

Publicar un comentario